Foto's uit het leven van een XT medewerker
- Spuugemmer
- Type auto: MK1 GTI
Foto's uit het leven van een XT medewerker
Zoals de titel al doet vermoeden. In dit topic drop ik foto's uit het leven van een Xtreme tu-nerd......
Soms zal het niet spannend zijn. Soms misschien wel iets waar jullie geen idee van hebben wat het is en misschien ook wel iets wat jullie al 100x gezien hebben.
Ik zal aftrappen met Gisterenavond. We waren bij een niet nader te noemen firma om ze wat te vertellen over VAG-tuning.
En een plaatje van de werkplaats...
Soms zal het niet spannend zijn. Soms misschien wel iets waar jullie geen idee van hebben wat het is en misschien ook wel iets wat jullie al 100x gezien hebben.
Ik zal aftrappen met Gisterenavond. We waren bij een niet nader te noemen firma om ze wat te vertellen over VAG-tuning.
En een plaatje van de werkplaats...
Golf MK1 GTI
- Renekesgti
- Type auto: MK7 GTI CS
- Contacteer:
Re: Foto's uit het leven van een XT medewerker
Leuk om te zien Chris, afgelopen zaterdag liet je al het e.e.a. vallen betreffende deze onderneming.
Kunnen ze niet beter jullie inhuren om deze activiteiten voor ze te verrichten i.p.v dat ze dit zelf doen?
Klopt het dat je met een RS6 bezig was die daar op de brug staat?
Groet, René
Kunnen ze niet beter jullie inhuren om deze activiteiten voor ze te verrichten i.p.v dat ze dit zelf doen?
Klopt het dat je met een RS6 bezig was die daar op de brug staat?
Groet, René
- Spuugemmer
Ja dat klopt uitlaat systeem monteren uiteraard van Milltek.
Golf MK1 GTI
- Renekesgti
- Type auto: MK7 GTI CS
- Contacteer:
Die is van Steven eigenaar van Zip. Volgens mij zat daar al iets van 650-680pk in. Dus nu nog meer.
- Spuugemmer
Het is vandaag BBS dag. Een set CH-R Black 19" voor onder een golf 5. Staat super.
En voor degene die een gelukje willen hebben we nog een set BBS CH 19" Black nieuw in de doos liggen. Deze zijn verkeerd geleverd. We kunnen ze of terug sturen of iemand voor een hele scherpe prijs een set nieuwe bbs 19" velgen leveren.....
Golf MK1 GTI
-
- Contacteer:
@ Chris
Wat mogen ze kosten?
Wat mogen ze kosten?
Heb je een foto van de ch-r op de golf v? Ben helemaal fan van die velg!
- Verlengsnoer
alvast 1 foto
-
- Contacteer:
Wat is de maat overigens? De CH's waarschijnlijk 8,0Jx19 ET50 en CH-R's 8,5Jx19 ET48?
Netjes! Heb je ook wat duidelijkere foto's vanuit andere hoeken genomen?
- Spuugemmer
Beide 8jx19 et50 Maar het gaat om de set ch's de ch-r zijn wel verkocht....
Golf MK1 GTI
- Spuugemmer
Vandaag bij een klant een set Team dynamics wielen gemonteerd met Bridgestone S001 bandjes. Snel even wat plaatjes gemaakt en bewerkt....
Golf MK1 GTI
- Spuugemmer
De wielen los zonder super hippe hdr bewerking....
Golf MK1 GTI
- Gies
- Type auto: Golf VI GTI
- Contacteer:
Mooie velgen, en ik heb maar eens opgezocht wat je met die foto's uitspookt om ze er zo uit te laten zien.De wielen los zonder super hippe hdr bewerking....
http://tinyurl.com/3g8avzr
Groeten, Gies.
Golf 6 GTI DSG, Stage 2, Carbonio air intake, Milltek 3 inch turbo-back exhaust >>> 306 Pk / 418 Nm
Golf 6 GTI DSG, Stage 2, Carbonio air intake, Milltek 3 inch turbo-back exhaust >>> 306 Pk / 418 Nm
Dikke kar. Maar ik zie alleen nu geen logo Gies ik had je een PM gestuurd
MK5 liefhebbers verzamelen :http://www.facebook.com/loveformk5
- Jeffreyvdt
Deze auto heb ik al in het echt gespot.
Gr. Jeffrey (gticlub-holland) & (Vag*force)
- Spuugemmer
Zijn hele speciale stickers zie je alleen onder een hele speciale hoek.... Was wat aan het proberen en de foto van jouw auto was daar wel geschikt voor. Hoek en zo? Hoe bevallen de bandjes? Vandaag zelf ook een setje onder de Superleggera's geklust. Man wat een rust met rijden als je Triple 8 gewend bent maar oooohw wat is de grip een stuk minder. Maar goed gewoon weer rustig door de bocht dan komt alles goed...rabies schreef:Dikke kar. Maar ik zie alleen nu geen logo Gies ik had je een PM gestuurd
Golf MK1 GTI
Banden zijn prima, veel meer grip dan hiervoor. Reacties ook goed, mevrouw zei alleen : omlaag. En wat ik vandaag vergeten was maak ik binnenkort goed.
MK5 liefhebbers verzamelen :http://www.facebook.com/loveformk5
- Spuugemmer
Ik heb geen idee wat je vergeten was. Misschien Steef.... Maar goed maken mag natuurlijk altijd. dit gaat bij mij het beste met:
- House benzine (of wel: southern comfort) of Bacardi lemon
- Kersen vlaai.
- Carpaccio pizza
- Strandfeestje op slippers! (oooh afgelopen zaterdag in mijn dubbel leven een dik dik feestje gedaan op het strand, voor aantal mensen afterpart van turn up the beach. Sfeer was goed)
- Ja ach verder beetje lachen en lol maken is altijd goed....
- House benzine (of wel: southern comfort) of Bacardi lemon
- Kersen vlaai.
- Carpaccio pizza
- Strandfeestje op slippers! (oooh afgelopen zaterdag in mijn dubbel leven een dik dik feestje gedaan op het strand, voor aantal mensen afterpart van turn up the beach. Sfeer was goed)
- Ja ach verder beetje lachen en lol maken is altijd goed....
Golf MK1 GTI
- Spuugemmer
Het is weer maandag dus tijd voor een nieuwe foto uit het leven van...... Vandaag was Floppie op bezoek..... Was bijna een foto voor mijn dagboek vergeten dus even een snelle gemaakt.....
Golf MK1 GTI
Ben er helemaal blij mee Chris!
Moest ff wennen aan het geluid van de dumpvalve. Volgens mijn vriendin gisteren reed ik over een duif of slipte mijn wielen...
In plaats van "Pfffssst" is het nu: "Pfrrrrieeeet...tsjiep...tjsiep"
Volgende project wordt waarschijnlijk nieuwe remmen (blokken en/of klauwen) dus ik wacht nog op een goed advies en mooie aanbieding van jullie kant...
Moest ff wennen aan het geluid van de dumpvalve. Volgens mijn vriendin gisteren reed ik over een duif of slipte mijn wielen...
In plaats van "Pfffssst" is het nu: "Pfrrrrieeeet...tsjiep...tjsiep"
Volgende project wordt waarschijnlijk nieuwe remmen (blokken en/of klauwen) dus ik wacht nog op een goed advies en mooie aanbieding van jullie kant...
Grtz. Floppie
VW Golf V GTI - Edition 30 - 344 PK/448 Nm
Cupra 310 of r32 remmen
Gr, Wilco
\Oo) \___w___/ (oO/
\Oo) \___w___/ (oO/
Wat is het verschil? En prijs ongeveer?
En passen ze in de huidige 19" velgen maar ook straks in mijn wintervelgen van 17" of is dat helemaal geen probleem?
Ik heb ook wel eens Audi S3 klauwen onder een GTI gezien. Kortom, tips en suggesties zijn welkom.
En passen ze in de huidige 19" velgen maar ook straks in mijn wintervelgen van 17" of is dat helemaal geen probleem?
Ik heb ook wel eens Audi S3 klauwen onder een GTI gezien. Kortom, tips en suggesties zijn welkom.
Grtz. Floppie
- FrankeED30
- Type auto: Golf V GTI ED30
Idd Audi S3 klauwen en schijven, daar ben ik ook wel benieuwd naar!Floppie schreef:Wat is het verschil? En prijs ongeveer?
- Spuugemmer
Audi s3, golf 6R, cupra of r32 zijn dezelfde remmen voor alleen andere kleurtjes. De achterschijven bij de 4x4 uitvoeringen zijn geventileerd en bij de cupra niet. Dit moet je ook niet doen aangezien je dan te veel onbalans in de auto krijgt bij het remmen hij heeft dan te veel remkracht achter. Alleen als ik eerlijk ben is een r32 set (en dus alle andere) ook onder bemeten.
Golf MK1 GTI