Is er enige controle op de toegang tot dit forum

- i.p.adress - check.
- ghost i.p.
Tja wat is controle, meerdere accounts kan altijd, ook vanaf 1 ip en vanaf meerdere ip's. We hebben de mogelijkheid om ip's en accounts te blokkeren. Er zullen binnenkort wel wat regeltjes uitgewerkt gaan worden denk vooral om wat kleine drempels op te werpen. Denk bijvoorbeeld aan het schonen van de accounts met 0 posts, of een board of fora pas toegankelijk/zichtbaar te maken wanneer iemand minimaal bijvoorbeeld 5 posts heeft (dit om ook het marktplaats effect tegen te gaan)wehoo schreef:Forum toegang.
Is er enige controle op de toegang tot dit forumM.a.w. is het mogelijk om onder meerder accounts/nicknames je aan te melden/te registreren op het forum?
- i.p.adress - check.
- ghost i.p.
Ik denk dat dit met een stukje bewustwording te maken heeft. Op fora ben je vrij om dingen prijs te geven of je zelf, je auto etc. Wat je vrijwillig op het internet plaatst moet een ieder voor zich weten mits deze persoon zich bewust is voor de risico's hiervan. Het meerendeel van de Nederlanders heeft vreemd genoeg het idee: Ach, van mij mag je alles weten want ik heb niets te verschuilen...wehoo schreef: En waar vind je de meeste, in vol ornaat en met de beschrijving van alle opties en gadgets? Juist op een GTi forum.![]()
(serious mode off) Hahaha.... Je kent Idi Amin? En je weet wat met hem is gebeurd?NICO! schreef:(...). Uiteindelijk beslis ik
(...)
.
NICO! schreef:Lol
Er zijn 2 admins/beheerders en zelfs wij kunnen de wachtwoorden niet in cleartext zien. Backups worden gedaan, restores niet, niet zolang het niet nodig is.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten