Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik zit de laatste dagen na mijn gti aankoop van vorige week alleen maar te lezen hier op het forum. Volgens mij weten ze bij de Volkswagen zelf nog maar half zo veel als hier op het forum!
Mijn vraag: waar zit de catch can op aangesloten?
Heb ook een forge slangen set (rood) gevonden (air intake) is dat wat na jullie menig?
En mijn laatste vraag weet iemand iets om het roet van de uitlaat te krijgen zodat deze weer blinkt van achter
Faro schreef:Ik zit de laatste dagen na mijn gti aankoop van vorige week alleen maar te lezen hier op het forum. Volgens mij weten ze bij de Volkswagen zelf nog maar half zo veel als hier op het forum!
Mijn vraag: waar zit de catch can op aangesloten?
Heb ook een forge slangen set (rood) gevonden (air intake) is dat wat na jullie menig?
En mijn laatste vraag weet iemand iets om het roet van de uitlaat te krijgen zodat deze weer blinkt van achter
Alvast bedankt
Groet robbert
Hier een manual voor de catch can ( staat ook op waarop die word aangelosten )
Als je een catch-can zoekt neem even contact op met deze jongen van deze topic, http://www.golfgtiforum.nl/forum/viewto ... =61&t=3918
Misschien kan die nog wat met de prijs kan doen omdat die al een tijdje te koop staat.
"bij deze catch-can kun je een heel erg handig kraantje plaatsen bij forge niet."
Heb die van mij nu al bijna een half jaar liggen :S Is er nog steeds niet van gekomen... Wil nog altijd even kijken hoe ik em het beste naast de carbonio kan plaatsen
Golf VI GTI DSG DCC Adidas Edition - JD Chip op Maat/Lege Kat/Carbonio --> 298Pk en 425 Nm
Golf VI GTI Adidas schreef:Heb die van mij nu al bijna een half jaar liggen :S Is er nog steeds niet van gekomen... Wil nog altijd even kijken hoe ik em het beste naast de carbonio kan plaatsen
Gewoon aan beginnen en al doende aanpassen ,zo heb ik het ook gedaan.