Ik heb op donderdag 13-06-2013 een zwarte golf 6 gti gekocht particulier in Roosendaal aan de Desmijndijk van een Tunesische man maar het kon net zo goed een Marokkaan of Egyptenaar zijn. Hij zei dat hij in de buurt werkten en dat ik hem moest bellen als ik er bijna was. Hij zou een eigen bedrijf hebben een stucadoorbedrijf. En wat heel belangrijk was dat de man mank liep voor de rest was hij best lang en mager en zijn gebit was scheef. Hij sprak met een Brabantse accent en was denk ik rond 34 jaar.
Ik heb de auto via marktplaats gekocht hij stond voor 18000 euro te koop. Ik hoop dat er meerdere mensen hebben gereageerd op de auto via email zodat ze mij zijn email adres kunnen sturen. Want ik zelf heb telefonisch contact gehad maar nu krijg ik gelijk voicemail.
De auto die ik had gekocht was blijkbaar al een keer eerder gestolen te zijn geweest en was weer gevonden en aan de eigenaar terug gegeven. Maar toen is hij weer gestolen en was hij op 07-06-2013 weer opgegeven als gestolen auto dus een week later heb ik hem gekocht. Wie heeft deze auto ergens zien rijden kenteken 81-NFH-6 of zelfs daarvoor.
De auto was gekloond er reed ergens in Nederland precies iemand met de zelfde kenteken en zelfde wagen. En waarvan ze de autopapieren van hebben nagemaakt en bij mij auto hebben meegegeven.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen deze bedrieger te kunnen vinden.
Weet je iets laat het me aub weten want ben nu me geld en auto kwijt.
De auto was full option, met dak, dsg bak, navigatie, zwarte xenon koplampen, led achterlichten, leren bekleding enz