Na 2uurtjes rijden was ik aanwezig om half 11 en was het al aardig druk! Netjes ontvangen door Mark, na een bakie om 11uur ging mijn S3 naar binnen, had met Mark afgesproken om eerst een Run te doen VOOR Tuning en NA de Tuning. Hieronder de uitdraai MET BP98 en 4liter E85!

Motortje deed het zeker niet slecht, dus de verwachting was zeer hoog!
Toen begon het ECHTE werk! Mark lekker bezig met de S3 en ik buiten met andere bezoekers en tuning freaks beetje ouwehoeren en genieten van het mooie weer! je kijkt je uit naar de ene na de andere mooie, aparte auto!
Na het loggen, controleren etc. besloot Mark een litertje E85 extra toe te voegen om het koppel verloop strakker te krijgen, na her programmeren en controleren kwam Mark de ouwe tovenaar op deze mooie waardes, hier ben ik uiteraard zeer tevreden mee! en dat met een complete standaard S3!

Tot slot een zeer fijn proefritje gemaakt en de power en het koppel gevoeld....HEEERLIJK! nog even een praatje gemaakt, sticker gekregen (altijd leuk), en de printjes van de uitdraai, afgerekend, flitsmeister aan en VOLGAS terug richting het westen gereden, Tank leeg en een half uurtje korter er over gedaan!!

Via deze weg wou ik Mark bedanken voor de nette, professionele, duidelijke manier waarop hij te werk gaat!
Mark het ga je goed!
Eindresultaat 323.1PK en 450NM !!