Ik lees al een tijdje met jullie mee op het AW-forum en nu natuurlijk hier. Het word dus hoog tijd dat ik mezelf is even voorstel.
Ik ben Michel 32 jaar en kom uit de omgeving van Rotterdam. Ik ben sinds een aantal weken weer terug bij mijn oude liefde... de Golf GTI.
Mijn eerste auto was namelijk een Golf III GTI 2.0 8v in de kleur Dusty Mauve.
Met heel veel plezier in deze auto gereden. Na ruim 6 jaar begon het toch te kriebelen.....
De meest logische stap was natuurlijk om naar zijn broer over te stappen... de Golf IV GTI.
Na een aantal proefritjes gemaakt te hebben kwam ik toch tot de conclusie dat die 150pk's toch niet het gewenste resultaat boden.
Ik ben toen een proefrit gaan maken in een Golf V6 4motion en was gelijk verkocht.
Het geluid, het vermogen... (van 115 naar 204pk) de vierwielaandrijving... allemaal top.
Maar na 7,5 jaar en heel veel km's verder kom je toch weer op een punt dat je wat anders wil.
Je raad het natuurlijk al.... Dat kon maar een auto worden...
Na een tijdje zoeken heb ik er een gevonden zoals ik hem wilden hebben.
Een zwarte Golf V GTI uit 2008 met net geen 20.000km op de teller en helemaal standaard.
Het was best even omschakelen in het begin. Het geluid en de gasresponse... het verbruik!
We zijn inmiddels een kleine 4000km verder en de auto bevalt me prima.
Hier een paar foto's om mijn voorstelrondje compleet te maken....

Groeten Michel