Goedemiddag,
Gisteren, gelukkig vlak bij huis ineens een herrie. Ik, niet super technisch wist wel meteen dat het mijn uitlaat was. Maar hij zag er de laatste keer dat ik hem even inspecteerde nog zo mooi uit?! Ik had zo iets van, gelukkig kan het dus nooit ernstig zijn. Vanmorgen langs de VW dealer gereden om het na te laten kijken. Wat blijkt, compleet afgescheurd/ gebroken voor bij het motorblok. Tja, zij de monteur, zie je niet vaak, moet een nieuwe op. Als ik hem nu bestel is hij er vanmiddag, zal even vragen voor u wat het kost. Toen kreeg ik de schrik van mijn leven. Alleen het voorste gedeelte (downpipe?), 1246,91 exclusief montage!!!
Mijn vraag: Moet dit echt zoveel kosten en twee, als ik dan toch geld moet uitgeven is het dan wijsheid om voor bv iets van Miltek te gaan?
Auto is (nog) niet gechipt. Het geluid (orgineel) vind ik prima maar het kan natuurlijk altijd iets mooier.
Hoop graag wat verlossend woorden van jullie te horen.
Alvast bedankt, Sidney
(MK5 GTI) Uitlaat/ downpipe vervangen?
-
- Type auto: Golf V GTI 2006
(MK5 GTI) Uitlaat/ downpipe vervangen?
JD Stage 2, DSG Stage 1, Full Milltek
- Race Eend
- Type auto: A3 SB 2.0 TFSI DSG
- Contacteer:
Re: (MK5 GTI) Uitlaat/ downpipe vervangen?
Ik zou daar even mee wachten.
Ik heb nog wel 10 van die downpipes op voorraad. Dus een nieuwe kopen lijkt me niet direct nodig.
Een milltek of fox zit onder de 1000 euro.
Als je toch nieuw gaat kopen dan meteen goed doen en een rvs sportsysteem nemen.
Als je een originele wilt, dan heb ik genoeg jong gebruikte voor je liggen, voor een fractie van de kosten.
Ik heb nog wel 10 van die downpipes op voorraad. Dus een nieuwe kopen lijkt me niet direct nodig.
Een milltek of fox zit onder de 1000 euro.
Als je toch nieuw gaat kopen dan meteen goed doen en een rvs sportsysteem nemen.
Als je een originele wilt, dan heb ik genoeg jong gebruikte voor je liggen, voor een fractie van de kosten.
A3 8P SB 2.0 TSI 200pk Quattro DSG6 475pk & 560Nm - http://www.jdengineering.nl