pdc sensoren op zwarte golf 7
pdc sensoren op zwarte golf 7
Klopt het dat de park distance sensoren op een Zwarte Golf 7 niet meer in kleur gespoten zijn , maar gewoon van zwart plastic zijn?
Bij de mk6 waren ze wel in kleur gespoten.
Grt Yal
Grt Yal
Laatst gewijzigd door yal op 08 jan 2014, 20:19, 1 keer totaal gewijzigd.
mk1 GTI DX / mk2 GTI 16v KR
Re: pdc sensoren op zwarte golf 7
Dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk. Is niet te hopen want ik heb ze er ook op bestelt. Maar op de Duitse folder (in NL was geen folder van de GTI te krijgen en ik woon vlak bij de grens) zie je duidelijk dat de sensoren zijn mee gespoten in de kleur.yal schreef:Klopt het dat de park distance sensoren op de Golf 7 niet meer in kleur gespoten zijn , maar gewoon van zwart plastic zijn?
Grt Yal
Groeten
Hans
1997: Honda Civic VTI, 2000: Seat Leon 20VT, 2003: Seat Leon Topsport, 2006: Seat Leon FR, 2010 Golf GTI 6, eind januari 2014: Golf GTI 7 PP.
Op het duitse golf7gti forum heb ik ook gelezen dat ze standaard niet meer meegespoten zijn.
Dat zou een afknapper zijn..
Dat zou een afknapper zijn..
Is dat dan alleen voor de zwarte ?
In de adrenaline folder: http://www.volkswagen.nl/modellen/passa ... 954CC.ashx
Staat een witte met meegespoten sensoren.
Die heeft Pon me meegegeven 2 uur voordat ik de auto bestelde, dus wat mij betreft zijn ze meegespoten, anders heeft de dealer een probleem.
Die heeft Pon me meegegeven 2 uur voordat ik de auto bestelde, dus wat mij betreft zijn ze meegespoten, anders heeft de dealer een probleem.
Dat is geen witte hoor, maar mijn kleur die ik (weer) besteld heb. ReflexSilber. Dit is ook de foto die in de Duitse folder staat.jacovn schreef:Is dat dan alleen voor de zwarte ?
1997: Honda Civic VTI, 2000: Seat Leon 20VT, 2003: Seat Leon Topsport, 2006: Seat Leon FR, 2010 Golf GTI 6, eind januari 2014: Golf GTI 7 PP.
Ok, voor mij leek het redelijk wit 
Maar is het nu allen voor de kleur zwart niet meegespoten omdat de sensoren toch al zwart zijn ?
Of krijg je bij elke kleur ongespoten sensoren, dat zou niet zo mooi zijn, zeker niet boj lichte kleuren.

Maar is het nu allen voor de kleur zwart niet meegespoten omdat de sensoren toch al zwart zijn ?
Of krijg je bij elke kleur ongespoten sensoren, dat zou niet zo mooi zijn, zeker niet boj lichte kleuren.
PDC sensoren zijn van zwart plastic , dus vanzelfsprekend dat bij een andere kleur auto de sensoren in dezelfde kleur worden gespoten.
Bij de ED35 zijn de sensoren ook in deepblack pearl gespoten , zoals de rest v/d auto.
Grt Yal
Bij de ED35 zijn de sensoren ook in deepblack pearl gespoten , zoals de rest v/d auto.
Grt Yal
Vandaag kwam ik zakelijk met mijn tijdelijke auto (Seat Sport 100pk) langs Aalten. Even bij de DAGO gekeken of er een GTI stond. Ja een zwarte PP met 19"velgen. De park distance sensoren waren keurig mee gespoten. Had ik ook al zeer vreemd gevonden als dat niet zo wasyal schreef:Klopt het dat de park distance sensoren op de Golf 7 niet meer in kleur gespoten zijn , maar gewoon van zwart plastic zijn?
Grt Yal

Het verlichte rode streepje in de voordeuren en in de drempel is ook wel erg mooi

Groet,
Hans
@ Hans , bedankt voor je reactie.fasca schreef:Vandaag kwam ik zakelijk met mijn tijdelijke auto (Seat Sport 100pk) langs Aalten. Even bij de DAGO gekeken of er een GTI stond. Ja een zwarte PP met 19"velgen. De park distance sensoren waren keurig mee gespoten. Had ik ook al zeer vreemd gevonden als dat niet zo wasyal schreef:Klopt het dat de park distance sensoren op de Golf 7 niet meer in kleur gespoten zijn , maar gewoon van zwart plastic zijn?
Grt Yal![]()
Het verlichte rode streepje in de voordeuren en in de drempel is ook wel erg mooi![]()
Groet,
Hans
Volgens de dealer waar ik de auto besteld heb zijn de sensoren vanaf een bepaalde bouw week niet langer in kleur gespoten bij auto's in de kleur zwart. De fabriek heeft bovenstaande bevestigd aan mijn dealer.
De dealer heeft mij aangeboden om de sensoren in kleur te spuiten omdat Pon ons verteld had dat de sensoren wel in kleur gespoten dienden te zijn.
Overigens schijnt dit ook zo te zijn bij Audi , Seat en Skoda.
Voorlopig heb ik ervoor gekozen e.e.a. zo te laten aangezien het origineel is zo......
Grt Yal
- ChriskeGTI
- Type auto: Golf 5 GTI
Bij ons zijn diverse Golf 7's afgeleverd waarvan de sensoren gewoon in kleur gespoten zijn. Weet alleen niet of dat af fabriek zo is, of via PON...
Dus ik denk dat je nergens bang voor hoeft te zijn.
Ben ook niet bang.....wilde alleen weten hoe het zit.ChriskeGTI schreef:Bij ons zijn diverse Golf 7's afgeleverd waarvan de sensoren gewoon in kleur gespoten zijn. Weet alleen niet of dat af fabriek zo is, of via PON...
Niet dat achteraf blijkt dat de fabriek de sensoren in kleur is vergeten te spuiten

Grt Yal
-
- Type auto: Passat CC TSI
Bij een zwarte auto zou ik me er niet zo aan ergeren, bij andere kleuren natuurlijk een not done.
Sensoren zijn niet gespoten maar het stoort totaal niet.
Grt Yal
Grt Yal
- Nikkor27
- Type auto: G7 GTI PERFORMANCE
Sensoren zijn niet meer gespoten dan? want hier zijn die nog allemaal in nightblue hooryal schreef:Sensoren zijn niet gespoten maar het stoort totaal niet.
Grt Yal
Op zwarte auto's niet meer , zwart=zwart zal VW denken....Nikkor27 schreef:Sensoren zijn niet meer gespoten dan? want hier zijn die nog allemaal in nightblue hooryal schreef:Sensoren zijn niet gespoten maar het stoort totaal niet.
Grt Yal
Grt Yal
- ChriskeGTI
- Type auto: Golf 5 GTI
Jammer om te horen, wel goed om mee te nemen!