Ik ben me een beetje aan het oriënteren op een nieuwe auto. Nu heeft elke auto wel zijn zwakke punten en mankementen. Niets is perfect...toch?
Weten jullie wat bekende problemen zijn bij een golf 6? Gaat om de benzine uitvoering.

Behalve je opmerking over het logo ben ik het helemaal met je eens.GTIDEEPBLUE schreef:Zelf 2 jaar GTI 6 gereden. Enige waar ik echt ontevreden over was waren de remmen. Bij enthousiast gebruik lieten deze wel eens te wensen over.
Ander zwakker punt is tractie bij optrekken vanaf stilstand, zonder gecontroleerd gasgeven kan de auto gaan bokken en tractie verliezen.
Als we gaan mierenneuken; het GTI logo in aluminiumlook op het stuur is gemaakt van hard plastic, nogal goedkoop imo.
Klopt, maar daarom heeft schipper777 dit topic ook aangemaakt vermoed ik.Drazle schreef:Iedere auto heeft ze minpunten als je met kritisch oog kijkt. Punt is of je er als eigenaar mee kan leven en voor de dag durft te komen. Ik zou nog niet dood in een fransman of jap gevonden wille worden maar das oersoonlijk
Je voelt hem als die in zijn "dicht" stand kom te staan een iets hardere tik geven. Zo herken ik tenminste als die op zijn "dicht" stand komt te staan.WJ_GTI schreef:irritant is de ronde draaiknop van het schuifdak (als je die hebt), er zit geen verlichting in en de middenstand is lastig te zien.
(is bij een 5 GTI beter).
Ik heb hier inderdaad ook soms last van, al valt het mij wel op dat als je het contact een stuk of 3 sec. aan heb en de knop dan pas omschakelt hij het dan wel doet (in 1 keer)KnuffelTurk schreef:WJ_GTI schreef: Ik vind het ook irritant dat de spiegels niet altijd openklappen als je aan het knopje draai. Soms moet ik hem 2/3x op de open stand zetten voordat die het
Ik deel die mening met 100%wsnbm schreef:Er zijn zeker vele malen meer voordelen dan nadelen, maarja dat werd niet gevraagd![]()
Maar wat rijdt hij GE WEL DIG lekker!!!!!
constant met een glimlach op mijn gezicht.
![]()
![]()
Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 5 gasten