Deze mannen hebben echt hun VW hart op de juiste plaats zitten. Weten een hoop en delen dat graag hun bezoekers! Echt een aanrader voor als je iets gedaan/gemonteerd wil hebben. Tevens is het café elke zaterdag geopend. Gasten van vandaag waren: Liu, Burak en Eddie. Altijd gezellig

Nu het probleem:
Nadat Maurice alles gemonteerd heeft, kon alles gecodeerd worden. Nu treed het volgende probleem op. Als er verbinding is gemaakt met mn iPhone(4S) werkt de E-MFA niet meer. Het Kufatec menu verschijnt dus niet mn MFA+. Na lang proberen kwam het menu ineens tevoorschijn. Iedereen blij

Toen ik thuis was, ben ik gaan zoeken en kwam ik uit op Vortex. Hier blijkt dat meer auto's dit probleem hebben. Nu ben ik tot het volgende gekomen. Als ik de BT van mn iPhone uitzet, krijg ik wel het Kufatec menu met de E-MFA en zet ik de BT aan, dan kan ik bellen via de RNS, maar dan heb ik niet het Kufatec menu. Het is dus het één of het ander.
Uiteraard gaat Erwin nog even verder zoeken, maar ik dacht misschien heeft iemand het al eerder mee gemaakt en heeft een oplossing hiervoor. Scheelt dan een hoop puzzelen.