Ik wilde eigenlijk een setje Pilot, of een ander merk xenon inbouwen bij mijn vw golf 5 gti van 10-2007.
Maar nu las ik op verschillende forum's en site's dat dit problemen geeft, onderandere verlichting knippert of doet het niet, en ruitenwissermotor brandt door op den duur.
En nu zie je allerlei oplossingen, extra massa kabels erbij, relais kabels.
Wie heeft hier verstand van, en is het dus slim om zon set te monteren op de auto?
Of dan toch maar Xenonlook lampjes kopen?
Laat me iets weten.
Problemen bij Pilot xenon kit inbouwen?
Re: Problemen bij Pilot xenon kit inbouwen?
After market xenon inbouwen zou ik afraden vanwege de problemen die het kan geven.
Als je eventueel geinteresseerd bent in het inbouwen van xenon look koplampen zou ik als ik jou was voor deze gaan. Zien er hetzelfde uit als de originele xenon koplampen, alleen dan hebben ze een halogeen fitting...
Als je eventueel geinteresseerd bent in het inbouwen van xenon look koplampen zou ik als ik jou was voor deze gaan. Zien er hetzelfde uit als de originele xenon koplampen, alleen dan hebben ze een halogeen fitting...
MK5 GTI 60 edition | 18" Detroit Summer | 17" Denver Winter | Full Leather | OEM Xenon | Sonnyboy | RNS510 | Non Modified Engine |

Gr. Dave

Gr. Dave