Gaat dat passen in de motorruimte op de bestaande steunen van de 1800 en aan de versnellingsbak?

Oke dan! dan moet ik ook nog even op zoek naar de bak.yal schreef:De motorsteunen zijn hetzelfde , dus dat moet passen.
Wel zou ik de 2Y bak die bij een 16v hoort monteren.
De klinknagels uit het differentieel vervangen voor bouten.
Succes , grt yal.
Hebbus… een KR motor van een Scirocco met bak.yal schreef:Als je een KR motor compleet van een Scirocco II koopt pas het allemaal plug & play.
Scirocco is op basis v/d mk1 golf.
Injectie heb je niet nodig i.v.m. webers , wellicht heb ik wel interesse om de injectie spullen van je over te nemen.
Mooi duo zo , de eerste en laatste GTI...... hier ook zo![]()
Grt Yal
Goed bezig , je laat er geen gras over groeienErics schreef:Het spruitstuk zal ik ws ook niet nodig hebben, ten minste als de jongens kiezen voor webers….yal schreef:Als je een KR motor compleet van een Scirocco II koopt pas het allemaal plug & play.
Scirocco is op basis v/d mk1 golf.
Injectie heb je niet nodig i.v.m. webers , wellicht heb ik wel interesse om de injectie spullen van je over te nemen.
Mooi duo zo , de eerste en laatste GTI...... hier ook zo![]()
Grt Yal
overigens zit er die versnellingsbak aan vast die jij al noemde.
Wat een bof he?
je moet het ijzer smeden als het heet is…yal schreef:
Goed bezig , je laat er geen gras over groeien![]()
Grt Yal
Carter bescherming is niet standaard , wel beter!Erics schreef:Ik zal eens kijken of ik die versteviging tussen de draagarmen kan vinden.
Heb in ieder geval de dikkere aandrijfassen behorende bij de sirocco 16V en vandaag ook de 3-delige Zender spoiler gescoord
En, ik zag een soort carterbescherming onder de auto!? Is dat standaard?
Jako schreef:Als je toch met die Zender spoiler aan de gang gaat ben ik wel benieuwd hoe je die vast zet.
Ik wilde hem er bij mij afhalen om de originele zwarte sticker op de achterklep te plakken maar loshalen van de 4 schroeven was niet voldoende om hem los te krijgen. Zit zo'n ding ook nog met kit vast oid?
BTW, mooi project alleen ik zie jouw foto niet in de tweede reactie. Daar ben ik eigenlijk wel benieuwd naar.
Daarom kom je ook vaak rottigheid tegen onder zo'n zender spoiler.Erics schreef:Jako schreef:Als je toch met die Zender spoiler aan de gang gaat ben ik wel benieuwd hoe je die vast zet.
Ik wilde hem er bij mij afhalen om de originele zwarte sticker op de achterklep te plakken maar loshalen van de 4 schroeven was niet voldoende om hem los te krijgen. Zit zo'n ding ook nog met kit vast oid?
BTW, mooi project alleen ik zie jouw foto niet in de tweede reactie. Daar ben ik eigenlijk wel benieuwd naar.
Ik vermoed dat de spoiler idd vast zit met een dubbelzijdig tape, en soms zelfs met raamkit,
hoop het niet voor je…
Ik heb overigens eens gekeken waar die schroeven doorheen gaan, maar daar word ik niet vrolijk van: dwars door het mooie plaatwerk![]()
Misschien is wel allen te plakken, zonder schroeven, maar het is best een zwaar ding…
iemand enig idee?
Dit zou ik zeker niet doen. RVS schroeven in staal draaien is vragen om corrosie. Dan kun je beter nieuwe stalen schroeven gebruiken (electrolitisch verzinkt). Dit eventueel invetten/spuiten/afkitten zodat er geen vocht meer aan kan komen. RVS en staal werken gewoon niet lekker samen.yal schreef:...wellicht RVS schroeven gebruiken en montage kit...
Golf88 schreef:Dit zou ik zeker niet doen. RVS schroeven in staal draaien is vragen om corrosie. Dan kun je beter nieuwe stalen schroeven gebruiken (electrolitisch verzinkt). Dit eventueel invetten/spuiten/afkitten zodat er geen vocht meer aan kan komen. RVS en staal werken gewoon niet lekker samen.yal schreef:...wellicht RVS schroeven gebruiken en montage kit...
http://rvs-land.blogspot.nl/2012/03/gal ... rorie.html
Als het alleen om die schroeven gaat, zou dat voor mij geen reden zijn om het te laten. Persoonlijk vind ik deze spoiler alleen geen toegevoegde waarde voor een MK1.Erics schreef:Golf88 schreef:Dit zou ik zeker niet doen. RVS schroeven in staal draaien is vragen om corrosie. Dan kun je beter nieuwe stalen schroeven gebruiken (electrolitisch verzinkt). Dit eventueel invetten/spuiten/afkitten zodat er geen vocht meer aan kan komen. RVS en staal werken gewoon niet lekker samen.yal schreef:...wellicht RVS schroeven gebruiken en montage kit...
ik geloof dat ik nu ook een zender spoiler over heb
Golf88 schreef:Dit zou ik zeker niet doen. RVS schroeven in staal draaien is vragen om corrosie. Dan kun je beter nieuwe stalen schroeven gebruiken (electrolitisch verzinkt). Dit eventueel invetten/spuiten/afkitten zodat er geen vocht meer aan kan komen. RVS en staal werken gewoon niet lekker samen.yal schreef:...wellicht RVS schroeven gebruiken en montage kit...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast