Hallo, ik zou graag in mijn golf 6 r20 muziek install willen zetten, is nu gewoon orgineel, Ik zou de 4 orgineele boxen willen vervangen, woofer en versterker plaatsen, kan je een versterker plaatsen op de radio? subwoofer apart regelen via de radio.
En zijn er mensen die dit zelf al hebben gedaan, heb het bij mijn vorige wagen ook zelf gedaan (peugeot 206).
Grtz Bael
Audio instal Plaatsen R20
- staffpride
- Type auto: Golf MK6 GTI + Lupo
- Contacteer:
Re: Audio instal Plaatsen R20
Dan heb je een hi low converter nodig.
Zal dan voor zoiets gaan met een remote out om de versterker te schakelen omdat de remote out op de unit zelf geen signaal geeft.
http://www.car-products.nl/audio-toebeh ... 09062.html
weet niet wat voor radio je hebt, maar gaat er maar vanuit dat je sub niet apart te regelen is vanaf je radio.
zal er dan een actief crossover tussen bouwen
Zal dan voor zoiets gaan met een remote out om de versterker te schakelen omdat de remote out op de unit zelf geen signaal geeft.
http://www.car-products.nl/audio-toebeh ... 09062.html
weet niet wat voor radio je hebt, maar gaat er maar vanuit dat je sub niet apart te regelen is vanaf je radio.
zal er dan een actief crossover tussen bouwen
- Green Hornet
- Type auto: Audi S3 Limousine
Re: Audio instal Plaatsen R20
Audi S3 Limousine JDE Powered 523pk - 615nm
TTE 525R | HGP DSG | LOBA HPFP | Full Milltek Turbo Back Exhaust | Wagner Intercooler | VWR 600 Intake | VWR 6 Piston BBK | Eibach Pro
Golf R DSG 378pk/500nm M.I.A. (16-04-2014)
"Money won't buy you happiness, but it will pay for the search"
TTE 525R | HGP DSG | LOBA HPFP | Full Milltek Turbo Back Exhaust | Wagner Intercooler | VWR 600 Intake | VWR 6 Piston BBK | Eibach Pro
Golf R DSG 378pk/500nm M.I.A. (16-04-2014)
"Money won't buy you happiness, but it will pay for the search"