Tot hoelaat ben je in papendrecht? Dan kom ik na werk even langsbzb schreef:ik heb een uitgeklopte kat orginele dp en een non res scorpion (vergelijkbaar) klintk echt super, ben zo blij dat ik niet een met extra resonater heb, te beluisteren in papendrecht vandaag, is alleen wat luid als je goed gas geeft, maar niet als zon mislukte honda, gewoon audi r8
Ik heb geen mening over uitlatenCrokko schreef:![]()
Ben ook wel benieuwd naar de mening van Staffpride?
Met welke niet?pietergti schreef:En je mag er mee naar de keuring !
In belgie zijn nogal streng en werken volgens de regels. Hier in Nederland is het zo als die gas dicht is dan is wel goed.Crokko schreef:Met welke niet?pietergti schreef:En je mag er mee naar de keuring !
In belgie ja, dat weet ik.Schippersss schreef:In belgie zijn nogal streng en werken volgens de regels. Hier in Nederland is het zo als die gas dicht is dan is wel goed.Crokko schreef:Met welke niet?pietergti schreef:En je mag er mee naar de keuring !
Dus jij bent een Belg?bzb schreef:zodra uitlaten en keuring in 1 antwoord vallen weet je dat je met een belg te maken heb
bzb schreef:Er woont een Belg in Den Haag, maar hij raakt zijn Belgische accent maar niet kwijt. Hij besluit bij een echte Hagenees Haags te leren. Na 4 weken kan hij eindelijk de zin: geef mij een broodje ei met ui, in het plat Haags uitspreken. Hij loopt, trots als een pauw, een winkel in en zegt: "Hé geef mij een broodje ei met ui". Waarop de verkoper tegen hem zegt: "Je bent zeker een Belg?" "Hoezo", vraagt de Belg, "dat was toch Haags?" "Jazeker, maar je staat in een fietsenwinkel."
Non resonated catback voor de 6 is het goedkoopst bij onze forum sponsor Biesheuvel autosportMarkvanliempt schreef:Ik zit ook echt te twijfelen resonated of non resonated. En iemand tips waar ik de milltek het beste kan kopen?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten