Koopadvies Golf 6 Gti Gevraagd

Bespreek hier alles met betrekking tot de mkVI.
Plaats reactie
AAACEEE
Type auto: Golf 6 Gti

Koopadvies Golf 6 Gti Gevraagd

Bericht door AAACEEE »

Beste forumleden,

Ik heb hier een account aangemaakt om wat advies te vragen.

Ben op zoek naar een golf 6 GTI schakel. Ik zal hem zakelijk leasen. Toch is mijn budget redelijk beperkt. Beetje afgaand op de prijzen op gaspedaal wil ik ongeveer rond de 18.000 euro uitgeven. Mijn oog valt eigenlijk op deze omdat alles er op zit wat ik wil. Led voor en achter. Goeie kleur en handgeschakeld. Plus een redelijke KM stand.

http://www.autotekoop.nl/occasion/volks ... 13/details

VW zelf heeft ook wel wat occasions staan maar dan kom je toch al gauw op de 20K uit en dan vaak zonder led. Een voordeel is natuurlijk dan wel weer de das welt garantie, maar de keuze is gewoon beperkt.+ dat je dan al gauw op de 21 a 22k uitkomt als je hem een beetje mooi wilt hebben. En dat valt gewoon niet in mijn budget. Ik zal de auto wel bij een autobedrijf moeten kopen vanwege de financiering dus particulier kopen wordt wel lastig. Ik denk dat ik voor mijn oude auto nog wel wat terug krijg dus schat dat als ik een beetje slim inkoop dat ik een bedrag van 16k moet financieren wat dus op een maandelijks bedrag van max 350 euro uitkomt. Dit is voor mij haalbaar.

Wat ik tot nu toe heb gelezen hier op t forum is dat problemen met de distributie riem het grootste risico is maar dat dat vooral bij modellen voor 2011 is.

Punten waar ik dus al op ga letten is.
-bouwjaar vanaf 2011
-betrouwbaarheid van autobedrijf en goed gevoel bij testrit en bezichtiging vd auto

Wat zijn belangrijke dingen die ik moet checken en moet vragen bij de aanschaf.
En is kopen buiten de vw dealer een groot risico? Als ik echt zou willen zou ik wel meer kunnen uitgeven dan 18k maar dat is niet het geval, mijn gevoel zegt dat er zat goeie GTI's bij handelaren weg te halen zijn zeker als ik voor de geschakelde versie ga.

Bij voorbaat dank!
wjb#222
Type auto: passat R36

Re: Koopadvies Golf 6 Gti Gevraagd

Bericht door wjb#222 »

paar punten om op te letten bij die auto

1. bedrijf heeft veel schade auto's staan dus maby is dit een opgeknapte schade gti
2. ik zelf vind de prijs wel VER onder de waarde van een 2011 gti :shock:
dit met punt 1 gaan er toch wel wat belletjes rinkelen
3. als je gaat kijken zorg dan dat de motor koud is (dit ivbm ratelen bij koude start!) ketting probleem
maby dit ook reden van lage prijs

bij een bedrijf moeten vaak de 2011 gti's nog altijd 20+ opbrengen

dus als je gaat kijken neem iemand mee met verstand van auto's!!!!!
AAACEEE
Type auto: Golf 6 Gti

Bericht door AAACEEE »

Hmmm ok bedankt voor t advies! Vraagje hoe kan jij zien dat dit bedrijf veel schadeautos heeft? En als dit een schade auto betreft is dat toch wel makkelijk te achterhalen?

Dat een 2011 model toch rond de 20k moet kosten wist ik dus niet dat zal ik dus in gedachten houden, ik zie dat er een groot aanbod is van GTI's onder de 20k maar die zijn idd dus wel vaak voor 2011
Hier wel nog 2011 model van onder de 20k echter wel zonder led en de velgen zijn ook weer wat minder.
http://www.autowereld.nl/volkswagen/gol ... tml#foto-4

Vond deze ook nog
http://www.autowereld.nl/volkswagen/gol ... tails.html

Ik ben gewoon op zoek naar een handgeschakelde GTI en kwa opties hoeft er niet veel, 5 deurs is wel een must!
led achter en xenon voor of led xenon voor wil ik er ook gewoon ophebben maar mocht de prijs heel scherp zijn kan ik dat later nog toevoegen.

Ik ben eigenlijk alleen op zoek naar een 2011 model vanwege wat ramp verhalen is dit wel terecht?
PaChaKoHa
Type auto: Golf MK5 GTI

Bericht door PaChaKoHa »

http://www.autowereld.nl/volkswagen/gol ... tails.html
GESTOLEN!!!!!!!!! TIJDENS PROEFR

Het word steeds gekker!!
Plaats reactie

Terug naar “GOLF VI GTI”