In de auto komen zonder sleutel!!!

Bespreek hier alles met betrekking tot de mkV.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
paulvugt
Berichten: 96
Lid geworden op: 18 aug 2013, 14:58

In de auto komen zonder sleutel!!!

Bericht door paulvugt »

Heren,

Vannacht hebben ze voor de 2de keer geprobeerd in te breken.
Nu is het de eerste keer gelukt en was de RNS510 foetsie!!
Nu zit er een MFD2 in.... :(

Nu komt het leukste van het verhaal.
Gister hebben ze het dus weer geprobeerd half met succes.
Me buurman ging toevallig de hond uitlaten en zag 2 schoften met een scooter naast me auto.
Deze zijn er gelijk vandoor gegaan natuurlijk.

De buurman ging vervolgens kijken of er wat was gebeurt.
Alles was nog in takt en er was geen schade.
Alleen toen hij de deur open deed ging deze ook daadwerkelijk open!
En ik weet 100% zeker dat ik nooit me deur open laat staan.

Daarom nu ook even de vraag is er een manier om de deur open te doen zonder schade en sleutel...
Via me chassis nummer kan niet deze is afgeplakt.
GOLF MKV R32
GOLF MKV GTI JD STAGE 2 (SOLD)
bzb
Berichten: 3161
Lid geworden op: 16 apr 2012, 20:42

Re: In de auto komen zonder sleutel!!!

Bericht door bzb »

zullen wel een pollen sleutel hebben, volkswagen ag intreseert het namelijk geen reet hoeveel er worden gestolen, is weer goed voor de verkoop immers, maar anders hadden ze je ruit ingeslagen dus eigenlijk ergens wel fijn dat ze er zijn :)
O2RS
Berichten: 446
Lid geworden op: 12 aug 2012, 13:28
Type auto: Audi S4 Avant

Re: In de auto komen zonder sleutel!!!

Bericht door O2RS »

Tegen je buurman zeggen dat hij de volgende keer zijn Rottweiler gewoon loslaat ;)
Audi S4 Avant B8, JD motor en S-Tronic software (529pk/640nm)
ex: Octavia RS Combi, JD stage 2 (309pk/448nm)
Gebruikersavatar
paulvugt
Berichten: 96
Lid geworden op: 18 aug 2013, 14:58

Re: In de auto komen zonder sleutel!!!

Bericht door paulvugt »

Dat wordt dus gewoon stuurslot, wielklem of bearlock erop zetten.....
GOLF MKV R32
GOLF MKV GTI JD STAGE 2 (SOLD)
Gebruikersavatar
KnuffelTurk
Berichten: 1181
Lid geworden op: 28 jan 2013, 22:32
Locatie: Uit de Buurt

Re: In de auto komen zonder sleutel!!!

Bericht door KnuffelTurk »

paulvugt schreef:Dat wordt dus gewoon stuurslot, wielklem of bearlock erop zetten.....
Contact even staffpride die bouwt bearlocks in. Een stuurslot zou ik als ''extratje'' doen want die is binnen 10 sec eraf. Ze knippen je stuur door en dan is de stuurslot alweer los.

Dus gewoon voor een bearlock gaan slaapt een stuk lekkerder kan ik je wel vertellen ;)
Met vriendelijke groet,

KnuffelTurk


____________________________________________________


''Grappen over vrouwen zijn niet leuk. Tenzij ze om te lachen zijn.''
justin--92
Berichten: 193
Lid geworden op: 10 nov 2013, 14:31
Type auto: Polo 6r GTI
Locatie: Zuid-Holland

Re: In de auto komen zonder sleutel!!!

Bericht door justin--92 »

De vraag is natuurlijk ook nog, gingen ze voor de 2e keer voor je rns510, of voor je hele auto dit keer?
Want als je er een bearlock op laat zetten, is volgende week zonder meer moeite alsnog je rns510 weg, tenzij je naast de bearlock ook een navilock plaatst :oops:
Gr. Justin

Polo 6r GTI | 214pk | 313Nm | DSG | Stage 1 | 2,5'' rvs CatBack non-resonated
Ex: Golf 6 gti | 283 pk | stage 1 | DSG | wit
Gebruikersavatar
KnuffelTurk
Berichten: 1181
Lid geworden op: 28 jan 2013, 22:32
Locatie: Uit de Buurt

Re: In de auto komen zonder sleutel!!!

Bericht door KnuffelTurk »

justin--92 schreef:De vraag is natuurlijk ook nog, gingen ze voor de 2e keer voor je rns510, of voor je hele auto dit keer?
Want als je er een bearlock op laat zetten, is volgende week zonder meer moeite alsnog je rns510 weg, tenzij je naast de bearlock ook een navilock plaatst :oops:
Er zit nu geen rns 510 meer in maar een mfd2 of het moet de boefjes niet uitmaken zolang het maar een radio is. Je kan er ook indd voor kiezen om een navilock te nemen.
Met vriendelijke groet,

KnuffelTurk


____________________________________________________


''Grappen over vrouwen zijn niet leuk. Tenzij ze om te lachen zijn.''
Nick87
Berichten: 228
Lid geworden op: 25 jun 2013, 14:26
Type auto: Golf 7 GTI PFM

Re: In de auto komen zonder sleutel!!!

Bericht door Nick87 »

KnuffelTurk schreef:
justin--92 schreef:De vraag is natuurlijk ook nog, gingen ze voor de 2e keer voor je rns510, of voor je hele auto dit keer?
Want als je er een bearlock op laat zetten, is volgende week zonder meer moeite alsnog je rns510 weg, tenzij je naast de bearlock ook een navilock plaatst :oops:
Er zit nu geen rns 510 meer in maar een mfd2 of het moet de boefjes niet uitmaken zolang het maar een radio is. Je kan er ook indd voor kiezen om een navilock te nemen.
Toch zuur dat ze die blijven stelen, vanaf nu Tom Tom maar. Zo doe ik het ook, jammer maar that's life veronderstel ik.
justin--92
Berichten: 193
Lid geworden op: 10 nov 2013, 14:31
Type auto: Polo 6r GTI
Locatie: Zuid-Holland

Re: In de auto komen zonder sleutel!!!

Bericht door justin--92 »

KnuffelTurk schreef:
justin--92 schreef:De vraag is natuurlijk ook nog, gingen ze voor de 2e keer voor je rns510, of voor je hele auto dit keer?
Want als je er een bearlock op laat zetten, is volgende week zonder meer moeite alsnog je rns510 weg, tenzij je naast de bearlock ook een navilock plaatst :oops:
Er zit nu geen rns 510 meer in maar een mfd2 of het moet de boefjes niet uitmaken zolang het maar een radio is. Je kan er ook indd voor kiezen om een navilock te nemen.
Oja sorry, overheen gelezen
Ja, helaas maar waar.. Mijn rns510 is ook gestolen, ik had de auto 3 weken. Helaas besloten om nu met een rcd310 te rijden en een losse tomtom indien nodig. Baal er nog steeds van, want wat een mooi apparaat is die 510
Maar slaap nu wel een stuk geruster. Kon ook een navilock nemen maar was ik alsnog niet 100% gerust mee
Gr. Justin

Polo 6r GTI | 214pk | 313Nm | DSG | Stage 1 | 2,5'' rvs CatBack non-resonated
Ex: Golf 6 gti | 283 pk | stage 1 | DSG | wit
PH-GTI
Berichten: 55
Lid geworden op: 05 aug 2011, 11:30
Type auto: Golf V GTI
Locatie: Fryslân

Re: In de auto komen zonder sleutel!!!

Bericht door PH-GTI »

oke mij is het volgende vertelt, ze boren aan de bestuurders kant ergens onder het voorraam een klein gaatje en daarna knippen ze het airbag kabeltje door, wanneer dit kabeltje kapot is schijnt het alarm niet meer af te gaan. Omdat anders bij een ongeluk ook het alarm af kan gaan oid? Iets in deze trent is mij laatst ter ore gekomen, hoe het exact gaat weet ik niet maar op deze manier schijnt het momenteel veel te gebeuren.
Gebruikersavatar
KnuffelTurk
Berichten: 1181
Lid geworden op: 28 jan 2013, 22:32
Locatie: Uit de Buurt

Re: In de auto komen zonder sleutel!!!

Bericht door KnuffelTurk »

PH-GTI schreef:oke mij is het volgende vertelt, ze boren aan de bestuurders kant ergens onder het voorraam een klein gaatje en daarna knippen ze het airbag kabeltje door, wanneer dit kabeltje kapot is schijnt het alarm niet meer af te gaan. Omdat anders bij een ongeluk ook het alarm af kan gaan oid? Iets in deze trent is mij laatst ter ore gekomen, hoe het exact gaat weet ik niet maar op deze manier schijnt het momenteel veel te gebeuren.
Ik denk niet dat dat nu het geval is anders had die wel erbij verteld dat hij een gat heeft in zijn deur. Ze boren indd een gat en daarna scheuren ze derest van het metaal open want het moet een aardig zijn. En het ''gat'' methode wordt voornamelijk gebruikt wanneer ze puur voor de onderdelen/radio in je auto willen zijn.

edit : hierbij een linkje van wat jij bedoel http://www.golfgtiforum.nl/forum/viewto ... hilit=deur
Met vriendelijke groet,

KnuffelTurk


____________________________________________________


''Grappen over vrouwen zijn niet leuk. Tenzij ze om te lachen zijn.''
Gebruikersavatar
paulvugt
Berichten: 96
Lid geworden op: 18 aug 2013, 14:58

Re: In de auto komen zonder sleutel!!!

Bericht door paulvugt »

KnuffelTurk schreef:
PH-GTI schreef:oke mij is het volgende vertelt, ze boren aan de bestuurders kant ergens onder het voorraam een klein gaatje en daarna knippen ze het airbag kabeltje door, wanneer dit kabeltje kapot is schijnt het alarm niet meer af te gaan. Omdat anders bij een ongeluk ook het alarm af kan gaan oid? Iets in deze trent is mij laatst ter ore gekomen, hoe het exact gaat weet ik niet maar op deze manier schijnt het momenteel veel te gebeuren.
Ik denk niet dat dat nu het geval is anders had die wel erbij verteld dat hij een gat heeft in zijn deur. Ze boren indd een gat en daarna scheuren ze derest van het metaal open want het moet een aardig zijn. En het ''gat'' methode wordt voornamelijk gebruikt wanneer ze puur voor de onderdelen/radio in je auto willen zijn.

edit : hierbij een linkje van wat jij bedoel http://www.golfgtiforum.nl/forum/viewto ... hilit=deur
klopt dit was inderdaad niet het geval....

ze zijn wel weer komen kijken want het was nogal vochtig en aan me bijrijderskant had iemand met ze hand een veeg gemaakt om door het raam te kijken.
Als je er doorheen keek zag je precies de radio (in mijn geval nu de NaviLock :roll: )

Hopelijk zijn ze er nu klaar mee en geven ze het op.... of ze nemen heel de auto mee.. :x
GOLF MKV R32
GOLF MKV GTI JD STAGE 2 (SOLD)
Plaats reactie

Terug naar “GOLF V GTI”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 72 gasten