GTI 6 binnen en na 6 wkn gestolen!
GTI 6 binnen en na 6 wkn gestolen!
Vrijdagochtend opgehaald; de GTI!
Hij heeft 50000 gelopen. Ik moest 3 dagen wachten want hij kreeg eerst een grote beurt en wat kleine krasjes moesten aangepakt worden. Hier wat opties: DSG, schuifdak, RNS 510 en leer.
Ik heb gisteren meer dan 800 km gereden en het was fantastisch. Ik heb, ik neem aan dat de meesten dat doen die de GTI met DSG net hebben, ongelooflijk veel onnodig geschakeld. Wat werkt dat goed! Het geluid vind ik ook erg mooi.
Nu nog 2 zaken regelen: zomer set 17 inch en, ik had geen keus na alle positieve zaken aangaande JD, een bezoekje aan Lochem voor stage 1.
Nog een vraag: Wat is het doel, behalve optisch want het ziet er erg mooi uit, van de pipercross carbon intake?
Hij heeft 50000 gelopen. Ik moest 3 dagen wachten want hij kreeg eerst een grote beurt en wat kleine krasjes moesten aangepakt worden. Hier wat opties: DSG, schuifdak, RNS 510 en leer.
Ik heb gisteren meer dan 800 km gereden en het was fantastisch. Ik heb, ik neem aan dat de meesten dat doen die de GTI met DSG net hebben, ongelooflijk veel onnodig geschakeld. Wat werkt dat goed! Het geluid vind ik ook erg mooi.
Nu nog 2 zaken regelen: zomer set 17 inch en, ik had geen keus na alle positieve zaken aangaande JD, een bezoekje aan Lochem voor stage 1.
Nog een vraag: Wat is het doel, behalve optisch want het ziet er erg mooi uit, van de pipercross carbon intake?
Re: GTI 6 binnen!
Gefeliciteerd!
Ben benieuwd naar de foto's.
Door een sportfilter kan de motor makkelijker en meer lucht pakken.
Hierdoor meer vermogen en het loopt wat soepeler allemaal.
Hieronder zie je het verschil zonder en met een typhoon:
Ben benieuwd naar de foto's.

Door een sportfilter kan de motor makkelijker en meer lucht pakken.
Hierdoor meer vermogen en het loopt wat soepeler allemaal.
Hieronder zie je het verschil zonder en met een typhoon:
Spoiler:
Laatst gewijzigd door Crokko op 11 mei 2014, 09:41, 1 keer totaal gewijzigd.

Gefeliciteerd met je aankoop! Dat is direct een leuke rit geweest zo op de eerste dag 

Bedankt heren.
Inderdaad een lange rit maar erg goed te doen met de Golf.
Dat filter i.c.m. stage 1 is ook wel interessant?
Heb nog wel wat tijd nodig voor de foto's. Zit nu nog even in het buitenland en ik heb dit nog nooit gedaan maar dat zoek ik wel uit. Kan niet te moeilijk zijn.
Inderdaad een lange rit maar erg goed te doen met de Golf.
Dat filter i.c.m. stage 1 is ook wel interessant?
Heb nog wel wat tijd nodig voor de foto's. Zit nu nog even in het buitenland en ik heb dit nog nooit gedaan maar dat zoek ik wel uit. Kan niet te moeilijk zijn.
beter inleg filter k&n en de voorkat uitkloppen als je toch bij jd ben, scheelt weer een pk of 15/20 extra
Dat is zeker interessant.Jelmarc schreef:Dat filter i.c.m. stage 1 is ook wel interessant?
Meer profijt behaal je uiteraard i.c.m. een katmod en chip op maat.

Gefeliciteerd met je nieuwe wagen!
Heren hartelijk dank.
Ik zal de info zeker bespreken bij JD.
Bij mij is het aantal pk´s niet heel belangrijk. Tijdens de lange rit van gisteren merkte ik al dat de snelheid en de trekkracht eigenlijk al voldoende zijn. Maar ik weet dat je na verloop van tijd weer iets meer wil! Dus ik denk dat die Stage 1 (op maat) bij JD voor mij genoeg zal zijn.
Wat ik gelezen heb op het Forum en het advies van een vriend die het ook heeft laten uitvoeren en zeer tevreden is, heeft me doen besluiten een afspraak te maken.
Ik zal de info zeker bespreken bij JD.
Bij mij is het aantal pk´s niet heel belangrijk. Tijdens de lange rit van gisteren merkte ik al dat de snelheid en de trekkracht eigenlijk al voldoende zijn. Maar ik weet dat je na verloop van tijd weer iets meer wil! Dus ik denk dat die Stage 1 (op maat) bij JD voor mij genoeg zal zijn.
Wat ik gelezen heb op het Forum en het advies van een vriend die het ook heeft laten uitvoeren en zeer tevreden is, heeft me doen besluiten een afspraak te maken.
Re: JD Stage 1
Heren,
10 dagen geleden naar JD gegaan. Ik kan het kort houden omdat dit al regelmatig besproken is.
Het werd, zoals ik verwachtte, zeer professioneel door Marc uitgevoerd. Eerst netjes een proefrit gemaakt. Er kwamen 2 storingen uit. Deze, wanneer ze weer terugkomen, moeten tzt gerepareerd worden. Gelukkig niets ernstigs.
Het was erg gezellig in het zonnetje dus ik weet niet eens meer hoe lang het duurde maar ik denk ruim 2 uur.
Gezamenlijk een ritje gemaakt en het was inderdaad fantastisch! Wat een verschil qua koppel!
Nog eens getest met een K&N filter en toen pakte de motor nog beter op!
Dit was echt de moeite waard.
Het klinkt afgezaagd maar ik ben lachend naar huis gereden.
Ik heb er vorige week nog een 2e hands originele 18 inch Detroits onder laten zetten (via het Forum!). Natuurlijk zijn ze iets harder dan de winterset maar nog comfortabel genoeg. Hij ziet er erg 'standaard 'uit zoals ik wilde.
10 dagen geleden naar JD gegaan. Ik kan het kort houden omdat dit al regelmatig besproken is.
Het werd, zoals ik verwachtte, zeer professioneel door Marc uitgevoerd. Eerst netjes een proefrit gemaakt. Er kwamen 2 storingen uit. Deze, wanneer ze weer terugkomen, moeten tzt gerepareerd worden. Gelukkig niets ernstigs.
Het was erg gezellig in het zonnetje dus ik weet niet eens meer hoe lang het duurde maar ik denk ruim 2 uur.
Gezamenlijk een ritje gemaakt en het was inderdaad fantastisch! Wat een verschil qua koppel!
Nog eens getest met een K&N filter en toen pakte de motor nog beter op!
Dit was echt de moeite waard.
Het klinkt afgezaagd maar ik ben lachend naar huis gereden.
Ik heb er vorige week nog een 2e hands originele 18 inch Detroits onder laten zetten (via het Forum!). Natuurlijk zijn ze iets harder dan de winterset maar nog comfortabel genoeg. Hij ziet er erg 'standaard 'uit zoals ik wilde.
- bluetiger
- Type auto: Golf 7 GTI Perf + T5
Heel veel rijplezier!
-Marco-
Golf MK7 GTI Performance - Full Milltek, APR intake, JD Stage 2 340pk/465nm
T5 GP 2.0 TDI BiT JD chip 218pk/510nm AWD DSG
Golf MK7 GTI Performance - Full Milltek, APR intake, JD Stage 2 340pk/465nm
T5 GP 2.0 TDI BiT JD chip 218pk/510nm AWD DSG
Net een paar weken je auto en nu al heel veel mooie updates
Heel veel plezier ermee!

Heel veel plezier ermee!
Groeten Michel.
--------------------------------------------------------------------------------
Golf VI GTi Edition 35
--------------------------------------------------------------------------------
Golf VI GTi Edition 35
Bedankt heren.
Rijplezier heb ik zeker! Nu nog rustig bekijken wat ik nog voor, kleine, dingen ik laat doen.
Waarschijnlijk alleen wat antidiefstal zaken die ik gelezen heb in het Forum.
Rijplezier heb ik zeker! Nu nog rustig bekijken wat ik nog voor, kleine, dingen ik laat doen.
Waarschijnlijk alleen wat antidiefstal zaken die ik gelezen heb in het Forum.
En toen was ie weg!
Gisteravond rond 10 uur geparkeerd op een vrij drukke straat. Precies voor mijn huis. Om 9 uur vanochtend was ik van plan mijn hond uit te laten maar de GTI was al weg! 3 dagen voordat de Bearlock ingebouwd zou worden. Toevallig kon ik de GTI gisteren niet in de garage zetten. Ik heb hem ongeveer 6 weken gehad. Bij mekaar was de auto maar 1 week in NL waarvan 5 dagen in de garage. In het buitenland staat hij gewoon buiten.
Gelukkig, denk ik, vergoed de verzekering de schade maar ik heb niet meer alle rekeningen (zomerset, zonnebril, kleding etc.).
Wie weet koop ik tzt weer een GTI (bearlock ingebouwd voordat ik er, in Nederland, mee ga rijden) want het blijft een fantastische auto.
Gisteravond rond 10 uur geparkeerd op een vrij drukke straat. Precies voor mijn huis. Om 9 uur vanochtend was ik van plan mijn hond uit te laten maar de GTI was al weg! 3 dagen voordat de Bearlock ingebouwd zou worden. Toevallig kon ik de GTI gisteren niet in de garage zetten. Ik heb hem ongeveer 6 weken gehad. Bij mekaar was de auto maar 1 week in NL waarvan 5 dagen in de garage. In het buitenland staat hij gewoon buiten.
Gelukkig, denk ik, vergoed de verzekering de schade maar ik heb niet meer alle rekeningen (zomerset, zonnebril, kleding etc.).
Wie weet koop ik tzt weer een GTI (bearlock ingebouwd voordat ik er, in Nederland, mee ga rijden) want het blijft een fantastische auto.
Damn dat is bruut, na 6 weken al gestolen. Eigenlijk kan je er gewoon niet meer met buiten komen zonder bearlock.Jelmarc schreef:En toen was ie weg!
Innige deelneming!
- KnuffelTurk
De tering! Zonde man! Pfff om gek van te worden je laat hem ff staan en weg is die :@
Met vriendelijke groet,
KnuffelTurk
''Grappen over vrouwen zijn niet leuk. Tenzij ze om te lachen zijn.''
-
- Type auto: Golf MK6 GTI
Meen je niet!! Das balen, hopelijk wordt het netjes door de verzekering afgehandeld.
- theo
- Global Moderator
- Type auto: Polo GTI+BMW X5 F15
Re: GTI 6 binnen en na 6 wkn gestolen!
Wat is het kenteken?
Waar is je GTI gestolen? Ik bedoel welke woonplaats? Niet normaal. Weer een GTI ontvreemd 

- KnuffelTurk
Den Haag als het goed isGengar schreef:Waar is je GTI gestolen? Ik bedoel welke woonplaats? Niet normaal. Weer een GTI ontvreemd
Met vriendelijke groet,
KnuffelTurk
''Grappen over vrouwen zijn niet leuk. Tenzij ze om te lachen zijn.''
In Den Haag worden de laatste tijd veel auto's en motorfietsen gestolen.KnuffelTurk schreef:Den Haag als het goed isGengar schreef:Waar is je GTI gestolen? Ik bedoel welke woonplaats? Niet normaal. Weer een GTI ontvreemd

Heel erg zuur dit 

Heren, bedankt voor het medeleven.
het voelt vreemd aan. vlak voor de deur gestolen!
Het kenteken is, waarschijnlijk was omdat ze waarschijnlijk het kenteken al vervalst hebben, 05 PFK 5.
Ik hoorde trouwens net bij de politie dat hij al een keer gestolen was in 2013!
het voelt vreemd aan. vlak voor de deur gestolen!
Het kenteken is, waarschijnlijk was omdat ze waarschijnlijk het kenteken al vervalst hebben, 05 PFK 5.
Ik hoorde trouwens net bij de politie dat hij al een keer gestolen was in 2013!
Klotezooi, dit is nog zachtjes uitgedrukt. Wel raar om achteraf te horen dat ie in 2013 ook al gejat is geweest.
Gr. Martin.
- HansR32
- Type auto: Golf mk5 R32
Pffffffff
Gewoon niet leuk meer....
Je zou bijna je plezier laten vergallen en een Dacia Duster halen
Gewoon niet leuk meer....
Je zou bijna je plezier laten vergallen en een Dacia Duster halen

Met een 3.2 kom je vooruit in het leven !!