Goed uitlijnen in omgeving Schiedam?
Goed uitlijnen in omgeving Schiedam?
Ontdekte vandaag dat mijn stuur een tikje naar links staat terwijl ik rechtuit rij.
Als ik mijn stuur (op snelweg bijvoorbeeld) eventjes los laat, blijft hij wel keurig kaarsrechtuit rijden, maar stuur zelf staat dan net even een tikje naar links.
Ik denk dat dat de wielen uitgelijnd moeten worden. Klopt dat?
Zo ja, waar in mijn eigen omgeving/Schiedam kan ik dat verstandig even laten doen?
En qua kosten? Wat is een normale prijs?
Bedankt mannen.
Als ik mijn stuur (op snelweg bijvoorbeeld) eventjes los laat, blijft hij wel keurig kaarsrechtuit rijden, maar stuur zelf staat dan net even een tikje naar links.
Ik denk dat dat de wielen uitgelijnd moeten worden. Klopt dat?
Zo ja, waar in mijn eigen omgeving/Schiedam kan ik dat verstandig even laten doen?
En qua kosten? Wat is een normale prijs?
Bedankt mannen.
Re: Goed uitlijnen in omgeving Schiedam?
vandaag laten doen bij De Sprint in hoogvliet.
Daar hebben ze de nieuwste brug daar voor, ik was 45,- kwijt.
gr Willem
Daar hebben ze de nieuwste brug daar voor, ik was 45,- kwijt.
gr Willem
Ah tof. Ik ben bekend in hoogvliet.
De sprint is niet iets wat als eerste in mij op zou komen. Maar als ze een nieuwe laser brug daar voor hebben dan kan dat idd best goed zijn.
De sprint is niet iets wat als eerste in mij op zou komen. Maar als ze een nieuwe laser brug daar voor hebben dan kan dat idd best goed zijn.
- KnuffelTurk
Profyle tyrecenter rotterdam schijnt goed te zijn.
Met vriendelijke groet,
KnuffelTurk
''Grappen over vrouwen zijn niet leuk. Tenzij ze om te lachen zijn.''
-
- Type auto: Passat CC TSI
Pj bandenservice Waalhaven.
Da's bij mijn werk op de hoek, dus ook zeker een optie.Schippersss schreef:Pj bandenservice Waalhaven.
Heb je daar zelf een uitlijn-ervaring mee?
- KnuffelTurk
Nee ikzelf niet Staffpride gaat er altijd heen.Timvgti schreef:Da's bij mijn werk op de hoek, dus ook zeker een optie.Schippersss schreef:Pj bandenservice Waalhaven.
Met vriendelijke groet,
KnuffelTurk
''Grappen over vrouwen zijn niet leuk. Tenzij ze om te lachen zijn.''
- Drazle
- Type auto: Golf MK6 Gti
Heb het zelf laatst bij profile tyre center gedaan Rotterdam prima zaak
Toch heb ik nog een aanrader, peter de groot in oud bijerland. Daar heb ik mn nieuwe velgen vandaan. Echt een super zaak.
Toch heb ik nog een aanrader, peter de groot in oud bijerland. Daar heb ik mn nieuwe velgen vandaan. Echt een super zaak.
-
- Type auto: Passat CC TSI
Yes, ga voor uitlijning altijd daar heen, zeer vakbekwaam personeel.Timvgti schreef:Da's bij mijn werk op de hoek, dus ook zeker een optie.Schippersss schreef:Pj bandenservice Waalhaven.
Doordat jij het over profile had, schiet mij te binnen dat er bij mij echt pal om de hoek ook een gecombineerde Seat dealer/Profile tyre center zit. Ik zal maandag even bellen wat het bij hen kost.Drazle schreef:Heb het zelf laatst bij profile tyre center gedaan Rotterdam prima zaak
Had al begrepen dat het uitlijnen van 4 wielen bij PJ Bandenservice 68,50 euro kost. Forumlid vfr800 sprak over 45 euro bij de Sprint. Als het ergens tussen die twee prijzen in zit, laat ik het om de hoek bij mij doen. dus bij Profile. Wel zo makkelijk.
Als het erg afwijkt, dan laat ik het bij PJ Bandenservice doen. Want die blijkt volgens meerderen van jullie dus erg vakkundig te zijn.