Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Zoals Tonnie zegt, erg moeilijk zo te zeggen. Maar als je misschien net getanked hebt kan het zijn dat je dop niet goed is dichtgedraaid. Ik had een US GTI waar dit zelfs op de tankdop stond als waarschuwing.
Indicatie motorstoring. Het lampje gaat pas uit nadat het storingsgeheugen en de daarin vermelde fout(en) is/zijn gewist. Het lampje gaat aan als een storing of meerdere storingen minimaal 3 maal optreden.
Dit kan inderdaad van alles zijn maar dit is iig een motorstoring. Beste om het uit te laten lezen. M'n Golf 5 had er ook last van. Dealer kon geen uitsluitsel geven na uitlezen en stelde voor om de auto uitgebreid te testen (duur grapje dus). Wittebrug had "iets" gereset maar bood nog geen soelaas. Probleem is permanent gebleven maar de melding kwam ook om de 3-4k km's.
wehoo schreef:Indicatie motorstoring. Het lampje gaat pas uit nadat het storingsgeheugen en de daarin vermelde fout(en) is/zijn gewist. Het lampje gaat aan als een storing of meerdere storingen minimaal 3 maal optreden.
Kan ook vanzelf verdwijnen, kan ik je mede delen. Ik wist toen wel wat de oorzaak was (katmod), dat is wel zo handig als je door blijft rijden.
@Leon
Dus het probleem even goed laten checken en het is best mogelijk dat er niks in het geheugen staat. Laat er anders even een deskundige naar kijken ( en nee, dat is niet de dealer).