ik zou graag eens met de r naar bepaalde meetings gaan maar aangezien ik nog nooit eerder geweest ben, ben ik niet zo handig om de aankomende meetings te vinden dus vandaar dit topic!
er komt een leuke meeting op parkeer plaats de stok in roosendaal 14 sept! georganiseerd door een maat van me met een nissan gtr maar dit is een al brand meeting dus niet vantoepassing in dit topic
aankomende meetings?
Re: aankomende meetings?
Mvg Lex
I'd rather push my VW than drive an Opel.
I'd rather push my VW than drive an Opel.
- Jeffreyvdt
Juist Lex.
En Mikekras dat topic wordt elke maand bijgehouden en vernieuwd en tussendoor met nieuwe meetings bijgevoegd.
Op die datum dat die meeting waar jij het over hebt wordt gehouden wordt er ook een meeting in Zoetemeer gehouden vanaf 13.00 tot 17.00 uur.
Een idee om met die hele groep naar Zoetermeer te rijden.

Gr. Jeffrey (gticlub-holland) & (Vag*force)
Jeffreyvdt schreef:Juist Lex.
En Mikekras dat topic wordt elke maand bijgehouden en vernieuwd en tussendoor met nieuwe meetings bijgevoegd.
Op die datum dat die meeting waar jij het over hebt wordt gehouden wordt er ook een meeting in Zoetemeer gehouden vanaf 13.00 tot 17.00 uur.
Een idee om met die hele groep naar Zoetermeer te rijden.
zou idd mooi aansluitend zijn.
ik ga even wat meer info zoeken en een plan maken!
mikekras , Dubmeisters hadden vorig jaar een meeting, Pinkstermeeting ( alleen VAG & op Tholen ) waren zeker een stuk of 5/6 R32's. Mocht er weer wat georganiseerd worden post ik het hier wel bij meetings.
gr rob
gr rob
- tom ter grefte
- Type auto: Golf MK4 GTI
Aanstaande Zondag is er een meeting bij Frans op de Bult (vwspead.nl)dat ligt aan de Hengelosestraat 6, 7561 RT Deurningen (tussen Hengelo en Oldenzaal strak naast de autobaan A1.
Grt Tom
Grt Tom