Golf 5 R32

Hier kan je alle gesloten onderwerpen vinden. Vaak staan er in gesloten onderwerpen nuttige zaken en deze blijven op deze manier beschikbaar. Forum is alleen lezen.
Gesloten
JeroenR32
Type auto: A5 Sportback
Contacteer:

Golf 5 R32

Bericht door JeroenR32 »

Te koop aangeboden:

Volkswagen Golf 3.2 V6 R32 3D DSG met de Recaro stoelen. Ik heb de auto als een echte liefhebber behandeld en heb het technische gedeelte en het interieur en exterieur zo goed mogelijk onderhouden. Natuurlijk is het geen nieuwe auto, daarvoor verwijs ik je graag naar de dealer. Er zijn een aantal opties door mij toegevoegd, maar in overleg kunnen die terug gezet worden naar de originele staat, aangezien ik alle originele onderdelen nog heb liggen. Bij voorkeur verkoop ik hem in de complete staat, maar er is een andere optie om de velgen en remmen origineel terug te zetten, waarover meer later in deze advertentie. De auto moet verkocht worden ivm gezinsuitbreiding!

Bouwjaar: 2006
Kilometerstand: ± 115000 km
Versnellingtype: Semi-automaat
Aantal deuren: 3
Brandstof: Benzine
Gewicht: 1513 kg
Cylinderinhoud: 3189 cc
Vermogen: 184 kW / 250 pk
APK datum: 26-01-2015
Kleur: Zilver Grijs

Paar belangrijke extra fabrieksopties, afgezien van de standaard uitrusting:
•Climatronic
•Parkeersensoren
•Regensensor
•Volleer en verwarmde Recaro Motorsport stoelen
•Navigatie

Andere opties:
•OZ Ultraleggera HLT 19" in mat zwart met 215/35/19 Dunlop banden
•Voor: Audi TTRS remmen, 370mm remschijven en 4 pots remklauwen
•Achter: Zimmermann 310mm schijven en originele remklauw
•Goodridge stalen remleidingen
•KW v1 schroefset
•Milltek resonated uitlaat
•Originele US grill
•Clifford alarm klasse 3

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Echte liefhebbers weten dat dit enkel hoogwaardige kwaliteitsonderdelen zijn!

De vraagprijs zoals hierboven genoemd is €17.500.

Eventueel kan de auto met originele remmen aan de voorzijde (splinternieuw Zimmermann schijven en blokken) en 19" R36 velgen verkocht worden, zoals te zien op de laatste foto's. De vraagprijs is dan €15.500

Ik reageer enkel op serieuze emails of telefoontjes. Daarnaast heb ik geen tijd voor test piloten.

mvgr. Jeroen
06-41013062
Timmy
Type auto: Mk7 R Lapiz Blue
Contacteer:

Re: Golf 5 R32

Bericht door Timmy »

Dikke wagen, dikke wielen ook. Als je die wielen niet kwijt raakt bij de verkoop, mag je mij pb-en!
Mk7 R - Lapiz Blue - 19 inch Cadiz - DSG

www.tymenhart.com
Golf88

Re: Golf 5 R32

Bericht door Golf88 »

Aantal berichten verwijderd die niet in lijn liggen met de regels zoals deze recentelijk nog uitgebreid besproken zijn. Mijn excuses aan marcel48 dat me dit in zijn topic pas veel te laat opgevallen was, ook daar had dit niet mogen gebeuren.

Ook alle berichten die hierop volgen die niet aan de gestelde regels voldoen zullen verwijderd worden.
Gesloten

Terug naar “ARCHIEF”