Tip aankoop V GTI

Bespreek hier alles met betrekking tot de mkV.
Plaats reactie
Davym
Type auto: Golf V TDI

Tip aankoop V GTI

Bericht door Davym »

Hallo,

Kan iemand mij goede tips geven voor het aanschaf van de onderstaande GTI

Hij is redelijk conform mijn wensenlijstje.

http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/volk ... ousPage=lr

Prijs is niet extreem duur
NL_MK5 GTI
Type auto: MK5 GTI DSG

Tip aankoop V GTI

Bericht door NL_MK5 GTI »

De auto heeft 17 eigenaren gehad dat zegt genoeg denk ik.http://www.zomoto.nl/my/Owners.aspx
feddomw
Type auto: 2005 mk5 GTI

Re: Tip aankoop V GTI

Bericht door feddomw »

Voor heel veel minder mag je mijne kopen. Met 70dkm minder op de teller.

Waarmee ik bedoel te zeggen, los van het idioot aantal eigenaren dat ik het veel te duur vind.
NL_MK5 GTI

feddomw schreef:Voor heel veel minder mag je mijne kopen. Met 70dkm minder op de teller.

Waarmee ik bedoel te zeggen, los van het idioot aantal eigenaren dat ik het veel te duur vind.
Prijs valt opzicht wel mee hoor voor de opties die erop zitten. Maar idd idioot veel eigenaren dat kan niet goed zijn. Een nette mk5 gti met de goede opties en redelijke km stand blijft wel prijzig.
Maarten
Type auto: Seat Leon ST FR 2016

Bericht door Maarten »

Van de 17 eigenaren zijn 6 (auto)bedrijven.

Verder vind ik hem vrij duur voor kilometerstand, import (wel goed BPM bedrag) en zoveel eigenaren.
Wie weet hoeveel eigenaren hij heeft gehad in land van herkomst...
Serviced by EMServices.
feddomw
Type auto: 2005 mk5 GTI

Bericht door feddomw »

NL_MK5 GTI schreef: Prijs valt opzicht wel mee hoor voor de opties die erop zitten. Maar idd idioot veel eigenaren dat kan niet goed zijn. Een nette mk5 gti met de goede opties en redelijke km stand blijft wel prijzig.
170dkm zit je ongeacht de opties toch echt wel aan de bodemprijs inmiddels. We hebben het over een 9 jaar oude (import) auto, zonder NAP als ik de advertentie mag geloven. En ik zou in deze categorie echt km's belangrijker vinden dan opties. Je moet zelf ook ooit van de auto af, en als je op de 190dkm+ bent is dat een psychologische grens waar weinig kopers voor te vinden zijn.

Tenminste, ik weet dat ze uiteindelijk voor minder worden verkocht. Ongetwijfeld zullen er mensen zijn die het wel zo kopen, maar voor hetzelfde bedrag of minder is er mooier/beter te koop is mijn punt.

Los van de prijs zou ik deze laten staan wegens de redenen zoals hierboven genoemd.
NL_MK5 GTI

feddomw schreef:
NL_MK5 GTI schreef: Prijs valt opzicht wel mee hoor voor de opties die erop zitten. Maar idd idioot veel eigenaren dat kan niet goed zijn. Een nette mk5 gti met de goede opties en redelijke km stand blijft wel prijzig.
170dkm zit je ongeacht de opties toch echt wel aan de bodemprijs inmiddels. We hebben het over een 9 jaar oude (import) auto, zonder NAP als ik de advertentie mag geloven. En ik zou in deze categorie echt km's belangrijker vinden dan opties. Je moet zelf ook ooit van de auto af, en als je op de 190dkm+ bent is dat een psychologische grens waar weinig kopers voor te vinden zijn.

Tenminste, ik weet dat ze uiteindelijk voor minder worden verkocht. Ongetwijfeld zullen er mensen zijn die het wel zo kopen, maar voor hetzelfde bedrag of minder is er mooier/beter te koop is mijn punt.

Los van de prijs zou ik deze laten staan wegens de redenen zoals hierboven genoemd.
Klopt, ben ik met je eens. Al is het NAP systeem ook zo lek als een zeef. Er worden veel tellers terug gedraaid kan je gewoon niet achterhalen als het goed is gebeurd. Je moet gewoon verder kijken als je neus lang is. Zelf heb ik ook een Duitser maar een hele nette volledig originele met gedocumenteerde onderhouds historie en de bijbehorende papieren voor onder de 9k gekocht met +- 125k en alle opties behalve leder. De gti's die in Nederland worden aangeboden zijn vaak kaal 3 deurs en veel te duur.
Plaats reactie

Terug naar “GOLF V GTI”