Met originele stof jacky en de 35 in de hoofdsteunen geborduurd. Uniek setje... naar mijn weten het enige..
Lijkt alsof ze zo origineel door VW geleverd zijn.. Hoop mensen denken dat ook als ze de stoelen zien..
Stoelen zijn vorig jaar november in deze opzet bekleed en voorzien en voorzien van nieuw schuim. Dus zijn netjes.
Achterkant is glanszwart. hier zitten wel wat lichte krasjes op. is misschien uit te polijsten? Was al toen ik ze kocht, heeft me zelf nooit gestoord. Aangezien niemand het ziet ivm privacyglas en als iemand bij je achterin stapt die onvoorzichtig is, heb je er ook weer krassen opzitten en ben je bedankt..
vraagprijs € 2999,-
of in overleg met bijleg in te ruilen tegen een NET half leder Edition 35 interieur (voorstoelen, achterbank en deurpanelen) (5 deurs)
Dan zitten uiteraard ook mijn achterbank, middenarmsteun en deurpanelen erbij

Te koop:
BBS RS GT001
specs:
18 inch
3 delige velgen
steek: 5x112
ET 43-50 (origineel ET27)
harten bovenop gemonteerd (facemounted) En in origineel BBS Goud gelakt.
Randen en naardop hoogglans gepolijst.
Originele rood/gouden BBS 3D Naafkappen
Originele Titanium BBS schroeven zijn vanuit de binnenkant gemonteerd.
Harten zijn afgedraaid en bovenop gemonteerd, zodat de 'BBS rennsport' look gecreeerd word en de wielen perfect onder
golf 4/5/6 etc passen. Meestal boord men dan de harten uit en monteert nieuwe/andere boutjes en moeren. Maar omdat hier het schroefdraad in het hart zit. En ik het zonde vond om de harten uit te boren. Hebben we ervoor gekozen de boutjes van binnenuit te monteren. Hierdoor houden de wielen hun waarde. En is er altijd weer de mogelijkheid terug naar de originele opbouw te gaan.
Vraagprijs €2999,-
Graag privebericht bij serieuze interesse.. En op onzinbiedingen word niet gereageerd.. Prijzen zijn licht bespreekbaar.. maar verwacht geen wonderen.. Daarvoor moet je toch echt naar de Efteling

dus niet beginnen met voor 2000 kom ik ze vanavond ophalen etc...
mvg
Schaalstoelen:

BBS RS GT001