Hallo allemaal,
In mijn MK5 GTI bj. 2006 werkt mijn binnenverlichting, dus aan de hemel, aan de bijrijderskant niet meer. Dit zowel voorin op de bijrijderskant als achterin aan de kant van de bijrijder, dus volledig rechts krijg ik het lampje niet aan. Ik kocht de auto maar het was me nooit opgevallen dat het aan de rechterkant defect was. Maar met de donkere dagen die er aan komen wil ik het even weer fixen, alleen weet niet hoe.
Bedankt alvast en ik hoor het graag.
Rechterkant hemelverlichting werkt niet ?
Rechterkant hemelverlichting werkt niet ?
VW Golf 7.5 GTI DSG
Re: Rechterkant hemelverlichting werkt niet ?
ik heb ook zo`n soort probleem gehad alleen deden bij mij alle 6 lampjes het niet
ik heb beide panelen er af gehad (nog geen 5 min werk) en heb voor de stekker uitgeblazen en achter lag de stekker los
ook zaten de klemmetjes waar het pitje in klemt ver uit elkaar heb ik voorzichtig weer bij elkaar gedrukt daarna het pitje erin gedrukt
en bij mij werkte het weer..heb je het pitje al vervongen
succes groet daan
ik heb beide panelen er af gehad (nog geen 5 min werk) en heb voor de stekker uitgeblazen en achter lag de stekker los
ook zaten de klemmetjes waar het pitje in klemt ver uit elkaar heb ik voorzichtig weer bij elkaar gedrukt daarna het pitje erin gedrukt
en bij mij werkte het weer..heb je het pitje al vervongen
succes groet daan