http://driveaholic.nl/rijtest-audi-s1-sportback/

Vind t een prachtbak, vind het alleen erg veel geld voor deze arme jongengolfruud schreef:Sinds verleden week een S1 in mijn bezit. Echt een super auto om in te rijden, moet alleen iets verlaagd worden.
Weet dat niet iederen hem mooie vind, maar smaken verschillen.
Van de zomer nog even naar JD.
Is ook een dure auto, maar kon hem een stuk goedkoper kopen omdat de dealer hem al had staan. Maar ben nu ook een arme, maar gelukkige jongen.maRRRtinus schreef:Vind t een prachtbak, vind het alleen erg veel geld voor deze arme jongengolfruud schreef:Sinds verleden week een S1 in mijn bezit. Echt een super auto om in te rijden, moet alleen iets verlaagd worden.
Weet dat niet iederen hem mooie vind, maar smaken verschillen.
Van de zomer nog even naar JD.
Auto verkopen in Belgie dient inderdaad gekeurd te worden...maar is niks geks...rond de 60 euro voor "carpass"Edition30 schreef:De auto's zijn in België inderdaad een stuk goedkoper, alleen als je de auto verkoopt betaal je ook een soort belasting en dat zijn ook leuke bedragen (de auto moet zelfs gekeurd worden tbv verkoop).
Dat is de BIV, Belasting op inverkeerstelling.robskie schreef:ik denk wat die bedoelt met belastingen is als volgt,
een belg die een auto koopt moet de bpm ook betalen ..
Je mag mij ook gewoon Rens Of Edtion30 noemen hoor Robrobskie schreef:ik denk wat die bedoelt ......
gr rob
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten