Heeft er iemand ervaring met een turbo outletpipe met name op een R20? Deze vervangt de standaard "krappe" pijp die af fabriek word gemonteerd. In Amerika en Engeland zijn ze er enthousiast over.
Ik heb er nl eentje liggen van CTS die ik per ongeluk meegestuurd kreeg bij mn intake. En aangezien ik 'm toch binnenkort laat chippen is het misschien een mooie modificatie.
Turbo outletpipe(R20)
Turbo outletpipe(R20)
Golf 7R DSG Lapiz Blue
-
- Berichten: 352
- Lid geworden op: 11 dec 2011, 19:21
- Type auto: Golf gti USA 2007
- Locatie: Zoetermeer
Re: Turbo outletpipe(R20)
Ik ben ook wel benieuwd wat dit doet
Meschien dat ze er bij jd antwoord op hebben
Mvg bas
Meschien dat ze er bij jd antwoord op hebben
Mvg bas
- Race Eend
- Berichten: 1327
- Lid geworden op: 17 apr 2011, 10:15
- Type auto: A3 SB 2.0 TFSI DSG
- Locatie: Lochem
- Contacteer:
Re: Turbo outletpipe(R20)
Door de originele pijp kan in principe 500pk heen, echt veel winst zal het dus niet opleveren. De uitgang van de turbo zelf is ook niet super.
Zonder rollenbank voor en na heb je er vaak niet veel aan de forum berichten (nogal wat modificaties zitten tussen de oren, er zijn maar weinig mensen die zeggen, je merkt er niets van als ze net een paar honderd euro ergens voor uitgeven hebben).
Kortom, niet erop zetten, chippen 2 a 3 metingen met de originele pijp doen, daarna auto van de rollenbank halen, onderdeel vervangen en weer 2-3 maal meten.
Zonder rollenbank voor en na heb je er vaak niet veel aan de forum berichten (nogal wat modificaties zitten tussen de oren, er zijn maar weinig mensen die zeggen, je merkt er niets van als ze net een paar honderd euro ergens voor uitgeven hebben).
Kortom, niet erop zetten, chippen 2 a 3 metingen met de originele pijp doen, daarna auto van de rollenbank halen, onderdeel vervangen en weer 2-3 maal meten.
A3 8P SB 2.0 TSI 200pk Quattro DSG6 475pk & 560Nm - http://www.jdengineering.nl
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten