Ik had een vraagje wat is het verschil tussen een 100cells downpipe of de 200cells downpipe?
Want ik ben me aan het oriënteren voor een 3inch downpipe omdat ik toch nog net dat stukje meer vermogen eruit wil halen, heb nu een stage 1,5 met uitgeklopte downpipe via JD. Maar ik wil toch wat meer geluid in het blok en het liefst een hele andere uitlaatsysteem. Maar zijn er goeie systemen naast milltek?
Zag namelijk bij cts turbo een downpipe voor 339 dollar voor de MK5 gti maar er zijn er meerdere 100cells en 200cells alleen ik heb geen flauw idee waarvoor het staat en wat het beste is, zolang ik maar door de APK kom.
Graag wat hulp want zie overal wel wat staan, supersprint, milltek, cts... En bij de laatste is het het goedkoopst naar mijn idee...
En nog een klein vraagje stel ik doe een hele uitlaatsysteem eronder win ik daar nog meer pk's mee of heb ik alleen aan de downpipe genoeg en kan ik de rest daar later op monteren?
En @bzb je had toch gelijk had beter die downpipe gelijk dan erbij kunnen doen want nu wil ik toch het meest eruit halen.
Zijn er naast de downpipe en het chippen nog andere dingen om te doen om de auto wat meer vermogen te geven. Dit is wat ik momenteel heb: twinairtake van forge, uitgeklopte downpipe, chip JD en rij op 102competition. En het gaat om kleine dingen ik hoef geen andere turbo gelijk het moet gewoon uit dit blok te halen zijn.
Ik hoor graag van jullie