radio probleem

Bespreek hier alles met betrekking tot de mkV.
Plaats reactie
nutsdaan
Type auto: golf mk 5 gti

radio probleem

Bericht door nutsdaan »

zostraks even snel mijn radio eruit gehaald omdat mijn gps stekker los lag had de auto stationair draaien

heb de de radio stekker even los gemaakt en de gps antenne vast gedraaid doe mijn radio terug en nu doet i niks meer

zou het de zekering kunne zijn die de radio van constante stroom voorziet en weet iemand welke dat is

de zekering achter in de radio is nog heel
nutsdaan

Re: radio probleem

Bericht door nutsdaan »

probleem is opgelost
MK5benGTI
Type auto: Golf MK 5 GTI

Bericht door MK5benGTI »

Wat was eigenlijk het probleem nu en hoe heb je het opgelost? Wellicht voor anderen die hetzelfde probleem ervaren. 8-)
nutsdaan

Bericht door nutsdaan »

ik heb een aftermarket rns

ik had m laatst uitgebouwd om in mijn maatje zijn mk5 gti te plaatsen omdat hij last had dat zijn accu werd leeg getrokken,mijn scherm erin geplaatst en hij had nergens meer last van.

toen ik de mijne weer terug inbouwde had ik de gps stekker nie goed vastgemaakt dus radio er weer uitgehaald en bleek dat tijdens het eruit halen mijn canbus stekker in de radioschacht was gevallen waar ik als laatste aan dacht... die er weer op aangesloten en alles werkte weer perfect

tijdens het checken van de zekering kwam ik er per toeval achter dat er een kapot was maar die was voor de sigaretten aansteker maar omdat ik niet rook was dit een toevals treffer

groet daan
Plaats reactie

Terug naar “GOLF V GTI”