Milltek op een GTD
Milltek op een GTD
Heeft er hier iemand ervaring met een ''Milltek Cat-Back Systeem Non-Resonated(Luider) Voor 2.0 TDI 170PK Met Roetfilter(2008-2012)''?
Ik ben erg aan het twijfelen of dit een meerwaarde zal zijn voor mijn GTD.
Ik heb contact gehad met Tuningparts B.V. en zij antwoordden dat het een performance uitlaat betreft die voor ''betere doorstroming en gewichtsbesparing'' zorgt.
Iemand die me kan overtuigen om het wel/niet te doen?
Ik ben erg aan het twijfelen of dit een meerwaarde zal zijn voor mijn GTD.
Ik heb contact gehad met Tuningparts B.V. en zij antwoordden dat het een performance uitlaat betreft die voor ''betere doorstroming en gewichtsbesparing'' zorgt.
Iemand die me kan overtuigen om het wel/niet te doen?
Re: Milltek op een GTD
ik weet niet hoe het eruitziet, maar een catback koop je voornamelijk voor de looks en het geluid (mits non res), ook zijn ze meetal rvs dus gaan lang mee. De 10 kilo die mn uitlaat lichter is mooi meegenomen, maar ik had beter kunnen lijnen 

-
- Berichten: 64
- Lid geworden op: 06 mar 2014, 01:35
- Type auto: VW Golf VI GTD
- Locatie: Vl Brabant België
Re: Milltek op een GTD
Hiermee dus geen (of te verwaarlozen) betere prestaties 

Re: Milltek op een GTD
Haha ja dat lijnen is voor mij niet echt van toepassingbzb schreef:ik weet niet hoe het eruitziet, maar een catback koop je voornamelijk voor de looks en het geluid (mits non res), ook zijn ze meetal rvs dus gaan lang mee. De 10 kilo die mn uitlaat lichter is mooi meegenomen, maar ik had beter kunnen lijnen

Hier de link: http://www.tuningparts.nl/milltek-cat-b ... -2012.html
Re: Milltek op een GTD
ja waarom niet? met een andere dp word t nog een stuk beter, al blijft t staionair natuurlijk net een olietanker 

Re: Milltek op een GTD
Geen idee, daarom vroeg ik het hahabzb schreef:ja waarom niet? met een andere dp word t nog een stuk beter, al blijft t staionair natuurlijk net een olietanker

Wat bedoel je met een andere DP?

Re: Milltek op een GTD
Ohja, natuurlijk

Levert en installeert JD dit ook? Weet je dat toevallig?
Re: Milltek op een GTD
vast wel, milltek bedoel je?
Re: Milltek op een GTD
Ja, daar ligt wel mijn voorkeur denk ik. Dan zou het een downpipe + ''Milltek Cat-Back Systeem Non-Resonated(Luider) Voor 2.0 TDI 170PK Met Roetfilter(2008-2012)'' moeten worden en gelijk in combinatie met chip op maat + DSG tuning. Zal een aardig centje kosten denk ikbzb schreef:vast wel, milltek bedoel je?

- Race Eend
- Berichten: 1327
- Lid geworden op: 17 apr 2011, 10:15
- Type auto: A3 SB 2.0 TFSI DSG
- Locatie: Lochem
- Contacteer:
Re: Milltek op een GTD
JD Levert dat ook allemaal ja, de uitlaat vervangen achter het DPF doe je echt voor het geluid/looks.
Voor het vermogen hoef je de achterkant niet te vervangen.
Tuning met dpf verwijderd zal ergens tussen de 210 en 220pk leveren.
Voor het vermogen hoef je de achterkant niet te vervangen.
Tuning met dpf verwijderd zal ergens tussen de 210 en 220pk leveren.
A3 8P SB 2.0 TSI 200pk Quattro DSG6 475pk & 560Nm - http://www.jdengineering.nl
Re: Milltek op een GTD
Heel even stof afblazenbzb schreef:ja waarom niet? met een andere dp word t nog een stuk beter, al blijft t staionair natuurlijk net een olietanker


11/2006 Volkswagen Golf mk5 R16 - Sold.
12/2009 Volkswagen Golf mk6 R20 - Sold.
11/2013 Volkswagen Golf 7 GTI PP
12/2009 Volkswagen Golf mk6 R20 - Sold.
11/2013 Volkswagen Golf 7 GTI PP
- Tino
- Berichten: 1146
- Lid geworden op: 06 mei 2012, 16:47
- Type auto: Scirocco MK3
- Locatie: Gelderland Midden
Re: Milltek op een GTD
Je hoort de turbo wat beter spoelenbzb schreef:ja waarom niet? met een andere dp word t nog een stuk beter, al blijft t staionair natuurlijk net een olietanker


Audi RS3 JD stage 2 met 538 pk 719 NM. Wagner downpipe/ APR intake /Wagner intercooler en Audi sportpakket top 300+ .
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 9 gasten