Milltek VW Golf mk6 R - verkocht
Milltek VW Golf mk6 R - verkocht
verkocht
Laatst gewijzigd door Acakoning op 02 apr 2015, 01:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Milltek VW Golf mk6 R (ZGAN)
Ik zag m staan op MP, maar daar woon jij toch niet? Is nl 10 min bij mij vandaan.
Golf 7R DSG Lapiz Blue
Ik zet m'n eigen woonplaats ook niet op MP, zo worden geregeld auto's gejat die te koop staan op MP.FGT schreef:Ik zag m staan op MP, maar daar woon jij toch niet? Is nl 10 min bij mij vandaan.
Serviced by EMServices.
In de advertentie staat: ophalen in Den Haag.......
En Aernoud woont in Zwitserland, vandaar mijn vraag. Misschien heeft hij nog een huis in Den Haag
En Aernoud woont in Zwitserland, vandaar mijn vraag. Misschien heeft hij nog een huis in Den Haag

Golf 7R DSG Lapiz Blue
Klopt, huis in den haag wordt tijdelijk verhuurd. Maar op het verhaal duidelijkheid te geven: de uitlaat ligt bij mn broertje in Den Haag (die woont ook in Den Haag).
Reden waarom ik de uitlaat toch niet dr op zet is omdat ik hier in Zwitserland een uitlaat heb gekocht met CH-gutachten. Dat is een verplichting hier, anders heb je een probleem.
Dus, buitekans voor iemand
Reden waarom ik de uitlaat toch niet dr op zet is omdat ik hier in Zwitserland een uitlaat heb gekocht met CH-gutachten. Dat is een verplichting hier, anders heb je een probleem.
Dus, buitekans voor iemand
Heb jij 'm recentelijk gekocht van iemand in Den Haag?
Golf 7R DSG Lapiz Blue
Yep, Ik wilde deze ook echt monteren. Maar door de horror verhalen van in beslag genomen autos moet ik echt CH gutachten hebben.
Jammer, dat hij niet meer gemonteerd is. Ik ben wel benieuwd naar het geluid.
Golf 7R DSG Lapiz Blue
Vandaag gemonteerd om te proberen. Mooi donkervol geluid. Perfecte pasvorm op je standaard downpipe, niks anders meer nodig.