Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Na jaren lang van mijn Yamaha yzf750 genoten te hebben was het tijd voor wat anders. Het rijden zelf op de weg ben ik zat. Wat nu dan? Een leuk cabriotje voor weinig geld wat technisch niet kapot te krijgen is.
Ging eigenlijk kijken met het idee dat het waarschijnlijk niets zou zijn maar het tegendeel was waar. Na een rondje gereden te hebben was is verkocht. Wat ontzettend leuk rijdt zo'n ding! Zeker met nat weer. De GTI blijft uiteraad op nummer 1 staan. De vrouw zal er mee gaan rijden en in het weekend samen
Na aankoop voorzien van Japan racing jr3 15x8 et 25 met 195/50 bandjes. Schroefsetje zat er gelukkig al onder.
Ziet er toch niet gek uit na 311 duizend kilometer op de klok
Plannen zijn om volgende week de 2 rotte stukken dorpel te vervangen met vers plaatwerk. Verder de voorkant nog iets lager te zetten. Verder vooral lekker mee rijden.
Of dit een goede koop is? Voor €1500,- is het altijd een gok. Wat ik als eerste indruk had was goed. Reed goed, remt goed en klinkt gezond. Toen ik vd week de wieltjes heb laten monteren onder de auto gekeken en zag er prima uit. Beetje zweten onder de carterpan maar niks schrikbarends gezien. Verwacht ook absoluut geen spik en span mx5. Gewoon een leuk ding die nog netjes rood is.
Ik had een goed gevoel toen ik em kocht en tot nu toe geen seconde spijt. Misschien van de zomer een driftcursus mee gaan doen.
Afgelopen week wat aan de mx5 gerommeld. Beide dorpels aan de achterkant waren wat krokant dus maar even goed aangepakt.
Rotte delen uitgeslepen, binnendorpels in de zinkspray, nieuwe stukken er in gelast, strak gemaakt, in de epoxy en als laatste in de zwarte rubbercoating zoals orgineel.
Nu die toch op de brug stond de schroefset voor 2 cm lager en achter 1 cm lager gezet.
Laatst gewijzigd door g-loudertje op 13 apr 2015, 19:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Gisteren heerlijk met de kap open richting de brouwersdam. (Zeeland)
Volgende week staat een afspraak om de mx5 voor te keuren. Kijken wat er eventueel op doet. Binnenkort de distributieriem gaan vervangen want weet niet wanneer die voor het laatst vervangen is. Gelukkig kost het geen drol voor dat ding.
Valt weer mee, vriend van me is mazda geil en heeft er ook gewerkt.. Maar als ik hoor wat die onderdelen voor zijn MX-3 kosten wordt je daar niet vrolijk van...
Golf VII GTI Clubsport - 375PK, 500NM
Ex: Golf VI GTI - 285PK, 415NM Ex: Golf V GTI Edition30 - 385PK, 506NM Ex: Golf IV GTI 25 Jahre Jubileum Edition - 310PK, 430NM
NielsGTI-Edition schreef:Valt weer mee, vriend van me is mazda geil en heeft er ook gewerkt.. Maar als ik hoor wat die onderdelen voor zijn MX-3 kosten wordt je daar niet vrolijk van...
Hoorde ook altijd dat onderdelen voor een jap erg duur zouden zijn. Via cabriohoeve.nl kun je voordelig aan mx5 onderdelen komen. Vind €55,- voor een distributieset en €110,- voor schijven en blokken rondom niet veel geld.
De dame vindt het helemaal geweldig en dat is ook wat waard haha
Het is ook echt een leuk karretje voor erbij. Zou zelf ook graag zoiets erbij hebben maar als je niet erg handig bent gaat het aardig in de papieren lopen.