Ik heb gemerkt dat er maar aan 1 kant kentekenplaatverlichting brandt,maar in boekje Golf V kan ik hier niks over vinden.
Wie kan mij vertellen of het makkelijk is om deze te vervangen en moet ik ze dan allebei gelijk vervangen?
Moet ik hier veel voor demonteren?
En klopt het dat in origineel boekje Golf V ook niks staat welke lampjes en hoeveel watt je moet plaatsen ?
kentekenplaatverlichting
Re: kentekenplaatverlichting
De unit van de kentekenplaatverlichting is er met een schroevendraaier oid makkelijk uit te wippen. Heb je geen lampenset in het dashboardkastje liggen? Daarin zit een lampje voor de unit.
Howto:
Howto:
MK5 GTI 60 edition | 18" Detroit Summer | 17" Denver Winter | Full Leather | OEM Xenon | Sonnyboy | RNS510 | Non Modified Engine |

Gr. Dave

Gr. Dave
Mijne zitten schijnbaar geschroefd, 1 schroef kreeg ik los,andere niet.
Hoe krijg ik schroef er alsnog uit,denk dat vorige eigenaar dat ook al eens geprobeerd heeft want kop van schroef is wat beschadigd.
En kun je deze schroefjes overal kopen of alleen bij een VW Dealer.
En is dat standaard altijd met LED ?
Hoe krijg ik schroef er alsnog uit,denk dat vorige eigenaar dat ook al eens geprobeerd heeft want kop van schroef is wat beschadigd.
En kun je deze schroefjes overal kopen of alleen bij een VW Dealer.
En is dat standaard altijd met LED ?
Led is niet standaard! Wel een leuke optie om zelf toe te voegen. Schroefjes heeft de dealer (vaak gratis) voor je liggen.
MK5 GTI 60 edition | 18" Detroit Summer | 17" Denver Winter | Full Leather | OEM Xenon | Sonnyboy | RNS510 | Non Modified Engine |

Gr. Dave

Gr. Dave