Polo Gt Dsg
-
- Type auto: Golf MK6 Gti Dsg
Polo Gt Dsg
beste liefhebbers, omdat ik een andere auto op het oog heb bied ik mijn vw polo Gt dsg aan! De polo verkeerd in nieuwstaat en komt uit 2013 en heeft nu ongeveer 16.000 gelopen. natuurlijk is de polo dealer onderhouden en zijn boekjes ingevuld, ongeveer een maand geleden heeft de polo nog een grote beurd gehad bij de vw dealer!! Volgens mij zitten er alle opties op die er mogelijk zijn op een Gt. fotos is hier een beetje lastig maar bij eventuele intresse kan ik ze altijd sturen via mail of whatsapp bijvoorbeeld. omdat ik een andere auto op het oog heb is er dus geen inruil mogelijk! Heeft er iemand vragen dan hoor ik het graag! vraagprijs: 19.750 mvg jeroen.
Re: Polo Gt Dsg
Ik denk niet dat je de auto gaat verkopen met zoooooo weinig info. Het plaatsen van foto's is echt niet zo moeilijk. Je zet de foto's eerst op een website zoals Flickr, Photobucket of zoiets en dan kopieer je per foto de regel bovenaan in de adresbalk en dan gebruik je hier het knopje "Img" en plak je de gekopieerde regel hierin. Dit doe je ook met de overige foto's die je wil plaatsen.
Audi A4 Avant 1.8 TFSI S-Edition 170 pk, 20" PRG, panoramadak, MMI+, B&O, stoelverwarming, opbergpakket
VW Polo Blue GT 5-deurs, Candy White, Xenon, Navi, Stoelverwarming, privacy glass, anthraciet 17"
VW Polo Blue GT 5-deurs, Candy White, Xenon, Navi, Stoelverwarming, privacy glass, anthraciet 17"