OPA
- Spuugemmer
- Type auto: MK1 GTI
OPA
....
Laatst gewijzigd door Spuugemmer op 21 feb 2014, 13:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Golf MK1 GTI
- Spuugemmer
Re: OPA
....
Laatst gewijzigd door Spuugemmer op 21 feb 2014, 13:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Golf MK1 GTI
- Spuugemmer
- RobvR
- Type auto: MK1 GTI+G60+ED35
Leuk verteld met mooie foto's. Het blijven toch heerlijke auto's om te zien die ouwtjes. Zou graag een type I erbij willen hebben
Het is toch de vader van alle Golf GTI's en inderdaad... inmiddels OPA.

Groet RobvR
- Spuugemmer
....
Laatst gewijzigd door Spuugemmer op 21 feb 2014, 13:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Golf MK1 GTI
@Chris@XT Motorsport.
Leuk die VDO metertjes. Nostalgie, heb ze zelf ook vaker ingebouwd. Met lampje aan de achterkant en plastic omhulsel ("condoompje") voor de kleur; wit voor Opel, rood/oranje voor BMW en groen voor VW.

Gr. Wehoo.
Leuk die VDO metertjes. Nostalgie, heb ze zelf ook vaker ingebouwd. Met lampje aan de achterkant en plastic omhulsel ("condoompje") voor de kleur; wit voor Opel, rood/oranje voor BMW en groen voor VW.

Gr. Wehoo.
Gr. Wehoo.

- Eric H
- Type auto: Golf MK5 Gti
Old Skool......zo ontzettend gaaf dit soort wagens.
Soort wolf in schaapskleren, heel wat beter dan de tegenwoordige Tupperware edities die nog geen deuk in een pakje boter rijden....
Soort wolf in schaapskleren, heel wat beter dan de tegenwoordige Tupperware edities die nog geen deuk in een pakje boter rijden....
Engeltjes bestaan; kijk maar naar mijn dochtertje ! Heksen bestaan ook; kijk maar naar m'n vrouw !!
respect voor opa! 

Ik ga strak op v-maxx
------------------------------------------------------------------------------
Daily/project Golf MK3 2.0 8V GTI EDITION :http://www.golfgtiforum.nl/forum/viewto ... ?f=7&t=215
*** http://www.jeffreykuijpers.nl **
------------------------------------------------------------------------------
Daily/project Golf MK3 2.0 8V GTI EDITION :http://www.golfgtiforum.nl/forum/viewto ... ?f=7&t=215
*** http://www.jeffreykuijpers.nl **
- Spuugemmer
@wehoo, Ja inderdaad. moet wel heel eerlijk zeggen dat deze meter wat minder precies zijn dan bijvoorbeeld autometers van nu of een nieuwe generatie van vdo.
Opa hangt momenteel op de IC. uitvoorzorg de motor maar eens uit elkaar halen en alle lagers en keerringen vervangen en dan kan die er weer tegen.
Opa hangt momenteel op de IC. uitvoorzorg de motor maar eens uit elkaar halen en alle lagers en keerringen vervangen en dan kan die er weer tegen.
Golf MK1 GTI
- Spuugemmer
-
- Type auto: Gti v 30edition
Heel erg gaaf zo'n mk1...
Veel plezier chris
Veel plezier chris
- Spuugemmer
Nee dit stuur heeft iets meer "grip" en het wordt nogal warm in de auto...wehoo schreef:Niet het originele "Spucknapf" (= spuugbeker) GTI mk1 stuur? "Spucknapf" duidt op het diepere middenstuk.
Golf MK1 GTI
- Spuugemmer
....
Laatst gewijzigd door Spuugemmer op 21 feb 2014, 13:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Golf MK1 GTI
-
- Type auto: Gti v 30edition
Top top top.. Gti 1 jeugt sentiment
Ook deze blijf ik volgen!
Ook deze blijf ik volgen!
- Spuugemmer
Oude baas is inmiddels uit elkaar. Wat komt er een hoop spul van een auto af en dan te bedenken dat er eigenlijk heel weinig in zat......
Nu eerst maar eens het front aanpassen en de radiateur verlagen of een radiateur a la Honda Civic erin om zo de airbox van de throtlebodies goed in de rij wind te zetten. Volgende week gaat de kop naar ome John toe om te kijken of er nog iets meer uit gehaald kan worden maar voornamelijk om het top secret truuckje uit te halen met de klepzitting. Hier pakte ik op mijn oude 16v bijna 10 pk mee dus het zal me benieuwen.
Nu eerst maar eens het front aanpassen en de radiateur verlagen of een radiateur a la Honda Civic erin om zo de airbox van de throtlebodies goed in de rij wind te zetten. Volgende week gaat de kop naar ome John toe om te kijken of er nog iets meer uit gehaald kan worden maar voornamelijk om het top secret truuckje uit te halen met de klepzitting. Hier pakte ik op mijn oude 16v bijna 10 pk mee dus het zal me benieuwen.
Golf MK1 GTI