Zimmerman in combi met jurid
-
- Type auto: Golf 6 GTI MK6
Zimmerman in combi met jurid
Goedendag heren
Hoe gaat het er mee jullie spreken met Utrechtgti en utrecht GTI die twijfelt een beetje over zijn koopje die hij heeft gedaan. Daarom dacht ik beter dat ik het aan de mensen kan vragen die het beter weten dan dat ik weet.
Ik heb namelijk en set Remschijven gekocht van het merk Zimmerman en een setje remblokjes van het merk jurid is dat een goede combi voor een GTI 6 ?? Heb wel wat goede verhalen gehoord over de schijven alleen kon niks vinden over blokjes.
Zoude jullie mijn misschien mee kunnen helpen met een kleine beetje advies.
Groetjes UtrechtGti
Hoe gaat het er mee jullie spreken met Utrechtgti en utrecht GTI die twijfelt een beetje over zijn koopje die hij heeft gedaan. Daarom dacht ik beter dat ik het aan de mensen kan vragen die het beter weten dan dat ik weet.
Ik heb namelijk en set Remschijven gekocht van het merk Zimmerman en een setje remblokjes van het merk jurid is dat een goede combi voor een GTI 6 ?? Heb wel wat goede verhalen gehoord over de schijven alleen kon niks vinden over blokjes.
Zoude jullie mijn misschien mee kunnen helpen met een kleine beetje advies.
Groetjes UtrechtGti
Re: Zimmerman in combi met jurid
welkom op het forum.
misschien even vertellen wie je bent in het topic "voorstellen"
misschien even vertellen wie je bent in het topic "voorstellen"
groetjes, Danny.
HFseries carbon air intake / pipercross filter.
Golf 6R DSG - schalensitze - DCC - JDSTAGE 3 - 395 PK / 516 NM
3"downpipe sportcat / GFB dv+ / loba HPFP / JD-stage 3
Sold: golf 5 GT 1.4 tsi DVX stage 1 210pk / 300nm
HFseries carbon air intake / pipercross filter.
Golf 6R DSG - schalensitze - DCC - JDSTAGE 3 - 395 PK / 516 NM
3"downpipe sportcat / GFB dv+ / loba HPFP / JD-stage 3
Sold: golf 5 GT 1.4 tsi DVX stage 1 210pk / 300nm
-
Haha ja dat klopt dat is wel handig
Ik ben Outba ik kom uit Utrecht ik ben 22 jaar en ik zelf rij een GTI uit 2010 een dsg. En vond dit forum via Google ik dacht handig.
Als je nog meer willen weten dan hoor ik het graag van jullie
Groet Outba
Ik ben Outba ik kom uit Utrecht ik ben 22 jaar en ik zelf rij een GTI uit 2010 een dsg. En vond dit forum via Google ik dacht handig.
Als je nog meer willen weten dan hoor ik het graag van jullie
Groet Outba
Zimmermann schijven zijn inderdaad prima. Jurid blokken heb ik nog nooit van gehoord en ook geen ervaring mee. Originele remblokken of bijvoorbeeld Ferodo zou een alternatief kunnen zijn. Zoek anders eens via de zoekfunctie, daarmee zul je de nodige topics/discussies hierover mee terug kunnen vinden.
- Tino
- Type auto: Scirocco MK3
Golf88 schreef:Zimmermann schijven zijn inderdaad prima. Jurid blokken heb ik nog nooit van gehoord en ook geen ervaring mee. Originele remblokken of bijvoorbeeld Ferodo zou een alternatief kunnen zijn. Zoek anders eens via de zoekfunctie, daarmee zul je de nodige topics/discussies hierover mee terug kunnen vinden.
Jurid wordt net als Ate ook wel standaard gebruikt is dus gelijk aan standaard en niet beter

Audi RS3 JD stage 2 met 538 pk 719 NM. Wagner downpipe/ APR intake /Wagner intercooler en Audi sportpakket top 300+ .
-
Hartstikke bedankt jongens ik weet voldoende.