VAGCOM Micro-Can aangeboden.

Hier kan je alle gesloten onderwerpen vinden. Vaak staan er in gesloten onderwerpen nuttige zaken en deze blijven op deze manier beschikbaar. Forum is alleen lezen.
Gesloten
tolunay
Type auto: MK6 GTI

VAGCOM Micro-Can aangeboden.

Bericht door tolunay »

Te koop aangeboden, Vagcom Micro-Can geschikt voor CANBUS voertuigen vanaf MK5 platform tot heden..
Enkele malen gebruikt om de coderingen in mijn MK6 aan te passen. Eind Juli aangeschaft met originele factuur en doos.
Te koop vanwege overstap naar HEX-CAN kabel. Prijs is €200 (eventueel een goed bod).

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
staffpride
Type auto: Golf MK6 GTI + Lupo
Contacteer:

Re: VAGCOM Micro-Can aangeboden.

Bericht door staffpride »

Je had hem ook in kunnen ruilen op je nieuwe HEX

Daar is een speciale actie voor, je krijgt de hex dan voor een kleine bijbetaling(afhankelijk van leeftijd kabel dacht ik). Ik heb dat destijds ook gedaan via de Nederlandse importeur.

http://store.ross-tech.com/shop/cat/IntUp.html
MVG EMServices

Afbeelding
tolunay
Type auto: MK6 GTI

Re: VAGCOM Micro-Can aangeboden.

Bericht door tolunay »

staffpride schreef:Je had hem ook in kunnen ruilen op je nieuwe HEX

Daar is een speciale actie voor, je krijgt de hex dan voor een kleine bijbetaling(afhankelijk van leeftijd kabel dacht ik). Ik heb dat destijds ook gedaan via de Nederlandse importeur.

http://store.ross-tech.com/shop/cat/IntUp.html
Klopt dat heb ik inderdaad gezien.
Misschien ga ik voor de nieuwe HEX-net, kan ik hem makkelijk gebruiken met mijn win10 tablet draadloos.

Gisteren wou ik wat coderen in een Polo 6R, kwam er niet in met de micro-can :roll:
Dus dan maar de clone hex-can erbij (draait alleen op verouderde 11.11).
Gesloten

Terug naar “ARCHIEF”