Wat een stilte....

Hoeft niet eens over auto's te gaan, alles kan besproken worden, maar hou het netjes.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
NICO!
Forumeigenaar
Berichten: 3558
Lid geworden op: 16 apr 2011, 16:22
Type auto: BMW iX3
Locatie: Flevoland

Wat een stilte....

Bericht door NICO! »

Gelukkig niet alleen hier, maar ook op andere fora. Het zal de vakantie wel zijn.

Ik ga dit jaar niet op vakantie, jullie wel? En waar gaan jullie dan heen?
Groeten, Nico
Gebruikersavatar
Dirk
Berichten: 979
Lid geworden op: 16 apr 2011, 22:25
Type auto: Golf MK5 GTI
Locatie: Raamsdonksveer
Contacteer:

Re: Wat een stilte....

Bericht door Dirk »

Het is inderdaad erg rustig, ik denk ook dat met al dat lekkere weer iedereen wel andere dingen gaat doen als achter een computer zitten. Over vakantie gesproken ga ik over 4 weekjes naar worthersee natuurlijk (beshouw ik ook als vakantie) en als het goed is gaan we in juli Scandinavië bezoeken (denemarken of noorwegen ofzo) hebben dat alleen nog niet geboekt dus staat nog niets van vast.
Audi A4 1.8 TFSI
Gebruikersavatar
MartijnGTI
Berichten: 311
Lid geworden op: 17 apr 2011, 10:30
Type auto: Golf 5 GTI
Locatie: Overijssel

Re: Wat een stilte....

Bericht door MartijnGTI »

Zit op moment liever buiten dan binnen. Dinsdag een poging gedaan om de auto te wassen, 2 uur bezig geweest maar na 1 dag alweer helemaal geel....houd je van de straat zeggen ze dan :P
Gebruikersavatar
sitechris
Berichten: 1104
Lid geworden op: 17 apr 2011, 14:37
Type auto: BMW 330i Touring
Contacteer:

Re: Wat een stilte....

Bericht door sitechris »

Eerst 5 dagen Zwitserland en later nog eens 3 weken naar Amerika (Oostkust). Heb er erg veel zin in ;). We gaan van NY langzaam afzakken naar Florida. Daar zitten we een weekje in Orlando. Huurauto wordt wrsnl een Cadillac STS of een Lincoln Towncar. Wilde een mustang huren, maar die kun je alleen huren als je die op zelfde verhuurlocatie terugbrengt. Jammer, maar zo'n grote slee heeft ook wel zijn charme.
Voormalig GTI en GTD rijder. Nu een 2021 BMW 330i Touring (G21)
Like mijn blog: http://www.driveaholic.nl
Gebruikersavatar
Dirk
Berichten: 979
Lid geworden op: 16 apr 2011, 22:25
Type auto: Golf MK5 GTI
Locatie: Raamsdonksveer
Contacteer:

Re: Wat een stilte....

Bericht door Dirk »

Klinkt goed 8-)
Audi A4 1.8 TFSI
Gebruikersavatar
NICO!
Forumeigenaar
Berichten: 3558
Lid geworden op: 16 apr 2011, 16:22
Type auto: BMW iX3
Locatie: Flevoland

Re: Wat een stilte....

Bericht door NICO! »

sitechris schreef:Eerst 5 dagen Zwitserland en later nog eens 3 weken naar Amerika (Oostkust). Heb er erg veel zin in ;). We gaan van NY langzaam afzakken naar Florida. Daar zitten we een weekje in Orlando. Huurauto wordt wrsnl een Cadillac STS of een Lincoln Towncar. Wilde een mustang huren, maar die kun je alleen huren als je die op zelfde verhuurlocatie terugbrengt. Jammer, maar zo'n grote slee heeft ook wel zijn charme.
Wij zijn vorig jaar 4 weken geweest en hebben ongeveer hetzelfde gedaan. Vliegen op DC en met een Chevrolet Tahoe (full options, zelfs dvd met scherm aan het dak) naar de omgeving van Fort Meyers gereden. Daar 20 dagen in een villa met zwembad en vervolgens weer terug. In 2012 willen we heen vliegen op Houston, dan in een week weer naar die villa en dan via DC weer naar huis vliegen.
Groeten, Nico
Gebruikersavatar
Jeanmarc
Berichten: 116
Lid geworden op: 17 apr 2011, 09:36
Type auto: Golf V GTI
Locatie: regio Amsterdam

Re: Wat een stilte....

Bericht door Jeanmarc »

Wij gaan naar Italië, naar het Gardameer. Ik ben nog op zoek naar een paar mooie routes om de Golf uit te kunnen laten.
Misschien een dagje naar de Stelvio-pas en Maranello. Ik heb er zo veel over gezien en gelezen; ik wil het nu zelf wel een keer meemaken.
Verder lekker genieten van de omgeving, het weer, natuurlijk de mooie auto's. Die rijden daar genoeg rond.
Gr. Marcel
Gebruikersavatar
Edition30
Berichten: 2663
Lid geworden op: 16 apr 2011, 21:55
Type auto: Edition 30
Locatie: Zuid-Holland

Re: Wat een stilte....

Bericht door Edition30 »

Gingen altijd met de auto naar de zon, alleen dit jaar gaan we met het vliegtuig :( . Deze zomer gaan we ook naar de zon maar dan lekker lui in een resort (kijken of dat bevalt).

We gaan nog wel een keer met de GTI naar Italie en naar (over) de diverse passen, eens kijken of we dit volgend jaar gaan doen.
Gr. Renco


Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
Gebruikersavatar
Jeffreyvdt
Berichten: 1743
Lid geworden op: 21 apr 2011, 16:09

Re: Wat een stilte....

Bericht door Jeffreyvdt »

Ik ga dit jaar naar Spanje met de GTI dus wordt een leuke rit.
Laatst gewijzigd door Jeffreyvdt op 02 jul 2013, 17:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Gr. Jeffrey (gticlub-holland) & (Vag*force)
Gebruikersavatar
sitechris
Berichten: 1104
Lid geworden op: 17 apr 2011, 14:37
Type auto: BMW 330i Touring
Contacteer:

Re: Wat een stilte....

Bericht door sitechris »

Houd rekening met extra reistijd als het een beetje tegenzit, http://www.autoweek.nl/autonieuws/16605 ... urttemberg. Of je moet over de Brenner gaan via Beieren, dan kun je nog lekker doorknallen.
Voormalig GTI en GTD rijder. Nu een 2021 BMW 330i Touring (G21)
Like mijn blog: http://www.driveaholic.nl
Gebruikersavatar
NICO!
Forumeigenaar
Berichten: 3558
Lid geworden op: 16 apr 2011, 16:22
Type auto: BMW iX3
Locatie: Flevoland

Re: Wat een stilte....

Bericht door NICO! »

Wat mij trouwens op valt, is dateen hoop mensen wel,ezen, maar niet schrijven. Maar als mensen niet schrijven, valt er ook weinig te lezen. Lijkt een beetje op de vraag van de kip en het ei.......
Groeten, Nico
Gebruikersavatar
RobvR
Berichten: 1684
Lid geworden op: 16 apr 2011, 23:32
Type auto: MK1 GTI+G60+ED35
Locatie: Noord Limburg

Re: Wat een stilte....

Bericht door RobvR »

Ik weet het niet zeker hoor, maar volgens mij kan dit onderwerp wel gesloten worden :mrgreen:
Groet RobvR
Gebruikersavatar
NICO!
Forumeigenaar
Berichten: 3558
Lid geworden op: 16 apr 2011, 16:22
Type auto: BMW iX3
Locatie: Flevoland

Re: Wat een stilte....

Bericht door NICO! »

Ik geloof dat je gelijk hebt, maar zal het open laten zodat mensen mij nog veel vaker op mijn ongelijk kunnen wijzen.
Groeten, Nico
Gebruikersavatar
Eric H
Berichten: 351
Lid geworden op: 19 mei 2011, 20:48
Type auto: Golf MK5 Gti
Locatie: Ründümhause

Re: Wat een stilte....

Bericht door Eric H »

Okee bij deze dan : you're wrong.....
Engeltjes bestaan; kijk maar naar mijn dochtertje ! Heksen bestaan ook; kijk maar naar m'n vrouw !!
Gebruikersavatar
RobvR
Berichten: 1684
Lid geworden op: 16 apr 2011, 23:32
Type auto: MK1 GTI+G60+ED35
Locatie: Noord Limburg

Re: Wat een stilte....

Bericht door RobvR »

NICO! schreef:Ik geloof dat je gelijk hebt, maar zal het open laten zodat mensen mij nog veel vaker op mijn ongelijk kunnen wijzen.
Toen had je een beetje gelijk ... maar in die fase heel begrijpelijk dat het af en toe even niet liep. Nu heb je geen gelijk meer :lol: .
Groet RobvR
Gebruikersavatar
GTI-mkVII
Berichten: 521
Lid geworden op: 11 mei 2011, 17:34
Type auto: Golf GTI DSG VII pp

Re: Wat een stilte....

Bericht door GTI-mkVII »

Wij gaan dit jaar lekker zeilen in Kroatië! Mooi zeiljacht gehuurd van 14m en lekker rond alle eilandjes door zeilen
VW Golf GTI DSG MKVII :mrgreen:
Voorheen :
Passat B7 1.4 TSI DSG Variant
VW Golf GTI DSG MKV :mrgreen:
Saab Aero 9.5
Plaats reactie

Terug naar “Wat je maar wil”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten