Hallo,
Ik heb onlangs een golf Gtd gekocht uit 2012 in Duitsland. In de auto zit helaas geen mf stuur, klopt het dat ik hierdoor het gemiddelde verbruik niet kan zien en hoeveel km ik nog kan rijden met de tank? Ik krijg het er maar niet voor. Bij mijn vorige auto polo bluemotion kon ik het zelfs nog zien... Kan iemand me hier antwoord op geven?
Golf 6 GTD geen mf stuur kan verbruik niet zien
Re: Golf 6 GTD geen mf stuur kan verbruik niet zien
Kan je het niet zien dmv je rechterhendel waar je de ruitenwisser mee bedient? Meestal kan je met de 2 knoppen op de kop van de hendel je gegevens bekijken.
Golf 7R DSG Lapiz Blue
Hallo,
Bedankt voor je reactie! Nee ik kan het hierdoor niet zien. Ik kan alleen tussen telefoonboek en Bluetooth kiezen en alles wat hiermee te maken heeft.
Bedankt voor je reactie! Nee ik kan het hierdoor niet zien. Ik kan alleen tussen telefoonboek en Bluetooth kiezen en alles wat hiermee te maken heeft.
- staffpride
- Type auto: Golf MK6 GTI + Lupo
- Contacteer:
knop op je ruitenwisser naar beneden toe ingedrukt houden, dan kan je uit meerdere schermen kiezen. telefoon/radio/mfa/navi(indien er navi in zit)
Alles staat in principe ook beschreven in je boekje van de auto (gebruikshandleiding
)
Alles staat in principe ook beschreven in je boekje van de auto (gebruikshandleiding