Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik wil graag Golf (ex)rijders vragen naar hun mening betreft het aanschaffen van een GTI.
heb lang moeten nadenken,
het zou de A klasse Mercedes worden of de Volkswagen Golf 6 GTI.
Het is wel duidelijk welke het is geworden
Het Stoort mij enorm dat er zoveel wordt gestolen als het gaat om de Golf 6 en nu vraag ik mijzelf af,
is dit het waard? ik woon zelf in de buurt van den haag, rotterdam.. helaas worden er dagelijks tientallen pogingen gedaan GTI's te stelen.
Ik heb besloten al zou ik er 1 nemen ik er meteen een bearlock in laat zetten, maar goed.
zijn er nog dingen waar ik op moet letten?
Help me out
Altijd kopen, verschrikkelijk goed verzekeren, bearlock erin en even op het forum zoeken naar eventuele aanapssingen aan de OBD poort, startonderbrekers etc.
Maar vooral goed verzekeren! Als ze hem willen stelen, lukt het altijd.
NICO! schreef:Altijd kopen, verschrikkelijk goed verzekeren, bearlock erin en even op het forum zoeken naar eventuele aanapssingen aan de OBD poort, startonderbrekers etc.
Maar vooral goed verzekeren! Als ze hem willen stelen, lukt het altijd.
Niks aan toe te voegen als je een auto niet wilt kopen omdat je het niet vertrouwt dan kun je beter geen 1 auto kopen en het bij een fiets houden
ben het eens met de reacties hierboven,
en als ze een auto écht willen, nemen ze m tochwel mee.
persoonlijk denk ik dat een auto met bearlock al minder interessant is voor diefstal.
Wil je echt zeker zijn van een gezonde nachtrust, neem dan een wat oudere Dacia of iets dergelijks.
Neem je toch een GTI, dan zijn de hierboven genoemde maatregelen helaas nodig. En voor een gezonde nachtrust helpt een garage (bij huis, of in de buurt).