Alarm?
Alarm?
Hallo,
Een vraagje..
Bestaat er een alarm systeem voor een auto, dat als die afgaat dat thuis de afstandsbediening ook gaat trillen?
Zo ja, waar kan je er zo iets laten inbouwen?
Het liefst zo snel mogelijk!
Bearlock etc etc heeft allemaal geen zin, als ze toch je 2voor koplampen jatten zit je nog steeds met een probleem?
Is je auto niet weg? Nou dan zijn je koplampen aan de beurt, dus hiervoor dat je toch thuis een zender/melding krijg dat je alarm afgaat?
Of met andere woorden, om diefstal echt te voorkomen moet je je auto verkopen?
Een vraagje..
Bestaat er een alarm systeem voor een auto, dat als die afgaat dat thuis de afstandsbediening ook gaat trillen?
Zo ja, waar kan je er zo iets laten inbouwen?
Het liefst zo snel mogelijk!
Bearlock etc etc heeft allemaal geen zin, als ze toch je 2voor koplampen jatten zit je nog steeds met een probleem?
Is je auto niet weg? Nou dan zijn je koplampen aan de beurt, dus hiervoor dat je toch thuis een zender/melding krijg dat je alarm afgaat?
Of met andere woorden, om diefstal echt te voorkomen moet je je auto verkopen?
- KnuffelTurk
Re: Alarm?
Bearlock heeft geen zin?
Met vriendelijke groet,
KnuffelTurk
''Grappen over vrouwen zijn niet leuk. Tenzij ze om te lachen zijn.''
Het gaat om zijn kop lampen vooraan.KnuffelTurk schreef:Bearlock heeft geen zin?
- staffpride
- Type auto: Golf MK6 GTI + Lupo
- Contacteer:
Daar helpt een alarm ook niet tegen lijkt mijGengar schreef:Het gaat om zijn kop lampen vooraan.KnuffelTurk schreef:Bearlock heeft geen zin?
- KnuffelTurk
minder dan een minuut hebben ze nodig. Ik heb weleens een filmpje waarin te zien was hoe snel ze waren en niet bang waren voor een alarm
Met vriendelijke groet,
KnuffelTurk
''Grappen over vrouwen zijn niet leuk. Tenzij ze om te lachen zijn.''
Ja ik heb ook gezien hoe snel je een GTI meeneemt of een R20 't zelfde.
Alleen het volgende als ze je auto niet mee nemen, dan nemen ze wel je koplampen.
Dus dan wil ik ook graag een alarm systeem dat als mijn alarm afgaat buiten, dat ik dan thuis de afstandsbediening hoor trillen of een singaal van dat in ieder geval buiten de alarm afgaat!.
Als boef zijnde is het gewoon '' WINST IS WINST '' Geen auto"? Nou dan de koplampen maar!.
En als auto eigenaar, is het weer aangifte, weer verzekering, laten taxeren 2weken geen auto, etc etc etc. En naar een maand of 2 is het weer raak. Nou dan wacht het volgende : Geen VW RIJDEN? (GTI, R20, R32, R36, GTD) Maar gewoon een kale 1.2tsi?
Zwart op wit, dan ben je af van al dit ellende!
Alleen het volgende als ze je auto niet mee nemen, dan nemen ze wel je koplampen.
Dus dan wil ik ook graag een alarm systeem dat als mijn alarm afgaat buiten, dat ik dan thuis de afstandsbediening hoor trillen of een singaal van dat in ieder geval buiten de alarm afgaat!.
Als boef zijnde is het gewoon '' WINST IS WINST '' Geen auto"? Nou dan de koplampen maar!.
En als auto eigenaar, is het weer aangifte, weer verzekering, laten taxeren 2weken geen auto, etc etc etc. En naar een maand of 2 is het weer raak. Nou dan wacht het volgende : Geen VW RIJDEN? (GTI, R20, R32, R36, GTD) Maar gewoon een kale 1.2tsi?
Zwart op wit, dan ben je af van al dit ellende!
- staffpride
- Contacteer:
Je kan beter je koplampen met breekbouten vastzetten, je hebt er ook niet veel aan als je gewaarschuwd wordt door je alarm en ze zijn alsnog weg.
De dealer verkoopt er speciaal setjes voor
De dealer verkoopt er speciaal setjes voor
ik heb zo'n zin in een kroketje
-
- Type auto: Golf MK5 GTI
bzb schreef:ik heb zo'n zin in een kroketje
Ik kan uw bijdrage soms erg appreciëren. Heb al dikwijls een grijns op m'n gezicht gekregen.
V GTI 5D LEDER 18"KARTHOUM / 19"Talladega / 18"OZ ST*LM
- staffpride
- Contacteer:
Wat ik me afvraag, als je tijdens je slaap gewekt wil worden door de trillende afstandbediening? Waar ga je hem dan laten

staffpride schreef:Wat ik me afvraag, als je tijdens je slaap gewekt wil worden door de trillende afstandbediening? Waar ga je hem dan laten![]()
Hahahah, nachtkastje
Ex Mercedes b-klasse full options.
Ex edition 30
Ex edition 30
Ik denk dat de makkelijkste optie is om een alarmsysteem te laten installeren die meteen een melding naar je gsm stuurt als je alarm af gaat.
Vrij eenvoudig en je weet altijd wanneer je alarm hebt.
Vrij eenvoudig en je weet altijd wanneer je alarm hebt.

Golf 7.5 R, 2019. VAG-techniek stage 2 395 pk en 530Nm.
- theo
- Global Moderator
- Type auto: Polo GTI+BMW X5 F15
@35EDITION:Graag niet alle berichten met "vet" opmaken. Normaal lettertype gebruiken aub.
(zie punt 8 forumregels)
(zie punt 8 forumregels)
Oké.theo schreef:@35EDITION:Graag niet alle berichten met "vet" opmaken. Normaal lettertype gebruiken aub.
(zie punt 8 forumregels)
+1Maarten schreef:Dank Theo... Doorn in m'n oog...
Groeten Michel.
--------------------------------------------------------------------------------
Golf VI GTi Edition 35
--------------------------------------------------------------------------------
Golf VI GTi Edition 35