MK6GTI024 schreef:Ja en ik heb die intake nog niet eens.. Moet er wel bij zeggen, bio ethanol doet wonderen
Succes ermee en bedankt komt zeker goed!
313pk en alleen voorwielaandrijving is alleen wat minder effectief, al moet ik zeggen dat ik de wheelspin ook wel iets vind hebben Over de handbak hoor ik inderdaad vaak dat deze gaan slippen en je dan bijvoorbeeld beter een sachs koppelingssetje kan nemen, maar dat die weer iets minder comfortabel koppelen(Iets zwaarder).. Moeilijk
Mag ik vragen hoe het geluid bij jou in de auto is? Heb namelijk een tijdje terug de middendemper weggehaald en vond het geluid eigelijk perfect. Nu de katalysator weg is is het echt een stuk harder geworden, hoe vet ik het ook vind, ik maak s'ochtends de halve straat wakker.... Hoe is het geluid zonder kat maar met middendemper? Zat er aan te denken om voor €80,- via eBay een 3 inch RVS 200 cell race kat te bestellen, in NL kosten ze minimaal €200,-.. Dan komt die ook meteen weer door de APK toch?
Mooi man!
Ja ik zit ook beetje te twijfelen tussen stage 1 remap ( 280/290pk en 380nm) zou ik ook al tevreden mee zijn of stage 2.
Ik heb geen zin om en stage 2 te doen en koppeling dat trekt mijn portomonee niet echt haha

praat je toch gauw over 2000euro...
Woonde ik nog maar thuis
Bij mij is mijn geluid totaal niet hinderlijk, bij stationair bromt die wel iets harder dan normaal natuurlijk maar niet hinderlijk,
bij lage toeren overschakelen merk je nauwelijks iets van het geluid!
Ga je gas geven is het een ander verhaal dan hoor je een mooi sportief geluid en laat je hem uitrollen in hoge toeren dan hoor je ook een mooie brom!
Voor de duidelijkheid: ik heb een 3inch katloze downpipe en 3 inch catback resonated systeem met middendemper. Aangezien ik een middendemper en een resonated systeem heb scheelt het al denk een hoop t.o.v. jou setup.
Ja dat is een oplossing! Je kan ook zo blijven rijden en wanneer die apk gekeurd moet worden standaard downpipe eronder leggen, ben je wel ffe heen en weer aan het sleutelen.
Ze gaan namelijk eerst via je obd stekker controleren op fouten, krijg je foutmelding moeten ze een 4gas meting doen, hier komt die doorheen (was bij mij tenminste wel!) Maar als je een goed oplettende apk-keurmeester erbij heb zitten die keurt het allemaal meteen af omdat er uberhaupt geen katalysator op zit, en dat is na veel navraag wat ik heb gedaan toch een vereiste...
Toen ik het liet navragen bij het RDW, zaten ze bij het RDW zelfs te twijfelen hoe het allemaal zat
Uiteindelijk uitsluitsel wat het antwoord hierboven weergeeft...
Wanneer er dus een fysieke katalysator op zit en hij komt door de 4gas meting dan is het allemaal in orde, zelfs als de kat helemaal leeg is... Zolang deze maar zichtbaar aanwezig is.
Hoop dat je hieraan iets hebt.
Groeten Joey