Golf 5 xenon merk depo

Hier kan je alle gesloten onderwerpen vinden. Vaak staan er in gesloten onderwerpen nuttige zaken en deze blijven op deze manier beschikbaar. Forum is alleen lezen.
Gesloten
DikMKV
Type auto: Nog invullen!
Contacteer:

Golf 5 xenon merk depo

Bericht door DikMKV »

ik bied hierbij een set origineel lijkend xenon aan van het merk depo.

Ik had op marktplaats deze set zien staan dus ik had mail contact gehad en gevraagd of het originele zijn en compleet met starters enz waarop ik het antwoord ja krijgt maar toch bedrogen uit kwam toen ik het pakketje opende.

Ze zijn zo goed als nieuw €450 euro.

AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Using Tapatalk
TheDGM
Type auto: Golf MK5 GTI

Re: Golf 5 xenon merk depo

Bericht door TheDGM »

Goed opgelicht dan...

Deze koplampen zijn via de Duitse ebay te koop voor minder dan €250,-. Met een vraagprijs van €450,- krijg je ze dan ook nooit kwijt, dat is de ongeveer waarde van originele xenon koplampen.

:( :(
MK5 GTI 60 edition | 18" Detroit Summer | 17" Denver Winter | Full Leather | OEM Xenon | Sonnyboy | RNS510 | Non Modified Engine |

Afbeelding

Gr. Dave
DikMKV
Contacteer:

Bericht door DikMKV »

Daar was ik dus al bang voor :( hoe is de kwaliteit van de koplampen weet iemand dat. Want ze zien er gewoon goed en netjes uit.
Using Tapatalk
TheDGM

Bericht door TheDGM »

MK5 GTI 60 edition | 18" Detroit Summer | 17" Denver Winter | Full Leather | OEM Xenon | Sonnyboy | RNS510 | Non Modified Engine |

Afbeelding

Gr. Dave
Christian

Bericht door Christian »

Ik heb er ook over gelezen hier op het forum, door de positieve berichten ga ik ze zelf ook eens bestellen via Ebay.
DikMKV
Contacteer:

Bericht door DikMKV »

Ze zien er echt goed uit. Kzou zo snel ook het verschil niet weten tussen origineel en deze.

Maar khad liever origineel gehad
Using Tapatalk
wakes
Type auto: mk1 gti

Bericht door wakes »

Wet kopen op afstand misschien interessant:

https://www.consuwijzer.nl/thema/kopen-op-afstand
VW passat 2.0 tdi '06 - schroefset BC-racing - 19" breedteset RH AN Crossline (daily)
VW golf GTI '79 - schroefset - ronal turbo (fun)
Mini Cooper S (daily) SOLD
VW golf '99 - daily
DikMKV
Contacteer:

Bericht door DikMKV »

Ik heb ze op marktplaats van een particulier gekocht iemand uit sas van gent (zeeland) reageert natuurlijk niet meer via de mail
Using Tapatalk
wakes
Type auto: mk1 gti

Bericht door wakes »

DikMKV schreef:Ik heb ze op marktplaats van een particulier gekocht iemand uit sas van gent (zeeland) reageert natuurlijk niet meer via de mail
Das klote inderdaad, tussen particulieren geldt het niet. Al had dat nu dus niet uitgemaakt, aangezien boerenl*l niet meer reageert...
VW passat 2.0 tdi '06 - schroefset BC-racing - 19" breedteset RH AN Crossline (daily)
VW golf GTI '79 - schroefset - ronal turbo (fun)
Mini Cooper S (daily) SOLD
VW golf '99 - daily
DikMKV
Contacteer:

Bericht door DikMKV »

Er zit denk niks anders op dan z3 zelf in te bouwen. Met verlies verkopen is ook geen optie
Using Tapatalk
Pravia
Type auto: Golf mk6 1.4tsi

Bericht door Pravia »

Depo is een heel bekend imitatie merk.
Kwaliteit is over het algemeen heel goed.
Zelf heb ik al 9 jaar donkere koplampen van depo (omdt ze origineel niet zwart zijn te krijgen) in een lupo. Bevallen goed, geen vocht en een mooi beeld op het koplampafstelapparaat.
De prijs is voor de lupo 99€ voor een set :shock: .
Inderdaad opgelicht.
Volgende keer ophalen of onder rembours. Doe ik altijd.
mk6 5d 1.4tsi gti wannabe
Timvgti

Bericht door Timvgti »

Ik heb de depo in februari 2013 gekocht, zie hier ervaringen en foto's: http://www.golfgtiforum.nl/forum/viewto ... o&start=25

Terugkijkende zou ik niet nogmaals deze set kopen.
Qua looks zijn ze absoluut identiek aan de originele xenon koplampen. Ik durf zelfs te zeggen dat de mallen uit dezelfde fabrieken komen (Depo, Hella, Automotive Lightning, allemaal hetzelfde).
De vormen/uitsparingen voor de originele ballasten zitten er ook in. De aansluitingen en dus de d2s connectoren/fittingen echter niet en daarom ben je dus aangewezen op aftermarket H7 xenon kitjes.

Ik heb dan ook aftermarket slim xenon ballasten met 5000k h7 xenon lampen er in geplaatst.
De lichtopbrengst en vooral de vorm van de projectie is helaas niet zo goed als origineel.
De projectiebollen zijn niet zo goed als de orignele, waardoor je geen homogene lichtbundel krijgt. Het zicht/lichtopbrengst is prima, maar niet zo goed als origineel.
Ook moet je letten op zogenaamde 'ground shadows' omdat de 'ground return wire' bij de meeste h7 xenon lampen aan de verkeerde kant zit. Je moet dan een zogenaamde 6 o'clock mod doen om die schaduwen te verhelpen (zie allemaal in mijn bovenstaande topic).
Als laatste moet je ook nog letten op de kwaliteit van de ballasten, want met simpelere ballasten loop je grote kans je ruitenwisser door te branden (bekend probleem!)

Al met al zou ik liever voor een (2ehands) o.e.m. setje gaan!

Aan de andere kant, ik had deze Depo idd voor 240 euro. En kwaliteits slimline ballasten gekocht met 3 jaar garantie voor 130 euro, dus totaal 370 euro. en dan past het gelijk op de 10 polige stekkers (bij originele xenon koplampen moet je dan ook nog 12 naar 10 polige verloopstekkers kopen.
Dus qua looks vs prijs JA!!! (100% origineel)
Qua lichtbeeld NEE.
Berggeit
Type auto: Golf V GTI

Bericht door Berggeit »

Een vriend van me rijd met DEPO xenon koplampen in zijn Astra h OPC-line. (geen h7 maar echt d2s)
Ze zien er erg mooi uit en het lichtbeeld is ook gewoon goed. Hij rijd er nu bijna 2 jaar mee en bevallen hem echt super goed.

Ik zou ze zeker aanraden. Ze zijn natuurlijk niet origineel maar je betaald dan ook een heel stuk minder!
In jou geval; je hebt ze toch al liggen dus ik zou ze mooi monteren :mrgreen:
DikMKV
Contacteer:

Bericht door DikMKV »

Ik had ze de dag ernaa eigenlijk al op marktplaats staan met de gedachten ik zet ze erop en ik zie wel wat er van komt. En ik was ook met een huis bezig dus ze liggen mij niet in de weg. MAAR er belde een man uit belgie die bood een mooi bedrag. Kheb ze dus met 50 verlies alsnog verkocht en als me huis klaar is opzoek naar OEM koplampen. Maar toch bedankt voor de informatie!
Using Tapatalk
Gesloten

Terug naar “ARCHIEF”