Ik heb de depo in februari 2013 gekocht, zie hier ervaringen en foto's:
http://www.golfgtiforum.nl/forum/viewto ... o&start=25
Terugkijkende zou ik
niet nogmaals deze set kopen.
Qua looks zijn ze absoluut identiek aan de originele xenon koplampen. Ik durf zelfs te zeggen dat de mallen uit dezelfde fabrieken komen (Depo, Hella, Automotive Lightning, allemaal hetzelfde).
De vormen/uitsparingen voor de originele ballasten zitten er ook in. De aansluitingen en dus de d2s connectoren/fittingen echter niet en daarom ben je dus aangewezen op aftermarket H7 xenon kitjes.
Ik heb dan ook aftermarket slim xenon ballasten met 5000k h7 xenon lampen er in geplaatst.
De lichtopbrengst en vooral de vorm van de projectie is helaas niet zo goed als origineel.
De projectiebollen zijn niet zo goed als de orignele, waardoor je geen homogene lichtbundel krijgt. Het zicht/lichtopbrengst is prima, maar niet zo goed als origineel.
Ook moet je letten op zogenaamde 'ground shadows' omdat de 'ground return wire' bij de meeste h7 xenon lampen aan de verkeerde kant zit. Je moet dan een zogenaamde 6 o'clock mod doen om die schaduwen te verhelpen (zie allemaal in mijn bovenstaande topic).
Als laatste moet je ook nog letten op de kwaliteit van de ballasten, want met simpelere ballasten loop je grote kans je ruitenwisser door te branden (bekend probleem!)
Al met al zou ik liever voor een (2ehands) o.e.m. setje gaan!
Aan de andere kant, ik had deze Depo idd voor 240 euro. En kwaliteits slimline ballasten gekocht met 3 jaar garantie voor 130 euro, dus totaal 370 euro. en dan past het gelijk op de 10 polige stekkers (bij originele xenon koplampen moet je dan ook nog 12 naar 10 polige verloopstekkers kopen.
Dus qua looks vs prijs JA!!! (100% origineel)
Qua lichtbeeld NEE.