Famous1303 schreef:Zelf geen cat maar wel resonated (Milltek) en dit is in mijn ogen perfect!
Hij is onderin redelijke stil maar als je gas geeft en wat hoger in de toeren komt brult die lekker. Ik weet niet of je DSG hebt maar die knalt ook lekker!

135 op de cruise control en je hoort hem amper. Heb zelf geen hoedenplank erin, dit scheelt wel iets.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ah ok, het mag van mij flink schreeuwen, maar niet als ik 110-140 op de cruise rij..
Heb idd een DSG, hoor nu geen flikker in de cabine
Binnen nu en 2 weken ga ik het een en ander proberen bij de uitlaat boer, ik zal tzt wat laten horen (get it

)
Ik rij momenteel zo rond, alles van cts wel, dus zonder cat en non resonated (heb de wagen zo gekocht). Vooral bij koude start maakt hij wel veel lawaai en zijn de buren niet content, eens hij warm is vind ik het meevallen, dan maakt hij gewoon een mooi luid sportief geluid. Kom je vaak in 'kleine' straten dan kan het ook wel 'echoën' wat voor sommige mensen teluid zal zijn. Op autostrade vind ik het geluid goed meevallen, je kan zo nog een gesprek voeren zonder je stem zwaar te verheffen.
Conclusie is als je ambetante buren/agenten in de buurt hebt, het waarschijnlijk beter is van een resonated te steken.. Hou je wel van een beetje geluid, gewooon non-resonated steken.. Persoonlijk ga ik hem zo laten totdat de agenten mij tegenhouden en ik hem zou moeten veranderen
mvg[/quote]
Klinkt interessant, even ter bevestiging, je rijdt een MKVI? Ik vraag t ff omdat ik Audi a6 zie staan
Bedankt voor je reactie