Ja leuk speelgoed.tolunay schreef:Mooie upgrade !
K04 wil ik ook een keer monteren
Kan alles voor je leveren, dus geef maar een gil als je zover ben

Ja leuk speelgoed.tolunay schreef:Mooie upgrade !
K04 wil ik ook een keer monteren
Ja deze is volgens mij nog niet zo oud.Schippersss schreef:Zo nieuw model van loba? Deze zou ook bij mij passen dus, heb nu de ihi van een golf 6 gti.
Is al wel een heel tijdje op de markt hoor, maar LOBA heeft door hun slechte site van afgelopen 2 jaar slechte zaken gedaan in mijn ogen (en dat is jammer, want ze maken hele mooie producten).Schippersss schreef:Zo nieuw model van loba? Deze zou ook bij mij passen dus, heb nu de ihi van een golf 6 gti.
Thx Ferry, Is handig en ook nog eens leuk om te doenferry schreef:Ziet er goed uit erwin! En handig dat je alles zelf kunt doen.
Valt weinig te zien Maarten, alles is goed verborgenMaarten schreef:Super project!Hoop het van de week te mogen aanschouwen.
Dank je JWjwbakkenes schreef:Ga ik volgen Erwin, goed bezig.
Ja pasvorm is echt perfect en past er netjes tussen, terwijl het toch echt een aanzienlijk stuk dikker is.Tino schreef:Ziet er goed uit mooie pasvorm zo te zien
Thanx, heb besloten dat ik het inlaattraject ook zelf onder handen neem. Ik heb nog een straalpistool liggen waarmee ik toen mijnVerlengsnoer schreef:Leuk te volgen Erwin. Veel succes met het verloop van je project!
wjb#222 schreef:kijk hem gaan dan netjes erwin
Het zit er nog niet op, eerst de inlaat reinigen nog. Dan kan je er gelijk beter bij ook als het spruitstuk weg is.NielsED30 schreef:Dat zit zeker heel dicht op de ventilatoren van de radiateur? OEM is al redelijk krap
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten