Ik heb een Golf 6 GTI ED35 gekocht en is behoorlijk getuned net zo als mijn vorige GTI 7 die ik vorige week heb verkocht..
Foto's zal ik morgen posten.

Zat ook al te denken, een 7 doet met een stage 2 ook leuke waardes!ChielED35 schreef:Gefeliciteerd man. Grappig dat je van een 7 naar een ED35 gaat, ik ben juist andersom aan het kijken. Ben benieuwd naar je foto's.
2?? Je haalt hopelijk geen rommel naar ons mooie landje tochHenniej schreef:Hahaha klopt ja! Met 't geld van 7 kon ik er twee ED35 importeren uit Duitsland. Foto's zal ik even uploaden zal ze zo posten.
Haha rommel? Hoop dat je dit geen rommel vindChielED35 schreef:2?? Je haalt hopelijk geen rommel naar ons mooie landje tochHenniej schreef:Hahaha klopt ja! Met 't geld van 7 kon ik er twee ED35 importeren uit Duitsland. Foto's zal ik even uploaden zal ze zo posten.![]()
Famous1303 schreef:Heftig kleurtje, is het een wrap of gespoten?
Of is het gewoon wit maar gezichtsbedrog?
Staat er goed bij!
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Hahaha ja snap ik. De gene waarvan ik de auto heb gekocht reed de auto alleen n weekenden. Is altijd dealer onderhouden dit is ook aantoonbaar alle stempels TUV keuringen zijn netjes bij gehouden.ChielED35 schreef:Haha..nee, met rommel bedoelde ik auto's die dubbel gevouwen zijn of iets dergelijks..dit vind ik zeker geen rommel.
Zit me al een paar keer in m'n ogen te wrijven, m'n beeldscherm schoon te maken en m'n laptop op krachtstroom te zetten...ik weet dat ik wat kleurenblind ben, maar ik zie gewoon niet wat voor kleur het is. Weet je ook iets meer van de historie van de auto? Bijvoorbeeld wat de reden is om hem volledig opnieuw te spuiten. Misschien gewoon hobby van iemand, of vandalisme geweest (helaas zelf een keer gehad).
Mooie auto Henniej!! Voor de volledigheid, hij mist alleen nog wat zwarte "35" logo'tjes op de voorschermen.
Mocht die wel heel voordelig zijn geweest wil ik graag weten waar Henniej zijn wagens haalt...heb ook nog wel wat op het verlanglijstje staanbzb schreef:dikke kar! maar heel voordelig zal die wel niet geweest zijnmaarja tis maar geld
Hahaha! Nou nou heb het zeker niet gratis gekregen. Met importeren en kenteken en al ben ik geen 16.000 kwijt hiervoor. Gaat allemaal via via zo een laag tarief.ChielED35 schreef:Mocht die wel heel voordelig zijn geweest wil ik graag weten waar Henniej zijn wagens haalt...heb ook nog wel wat op het verlanglijstje staanbzb schreef:dikke kar! maar heel voordelig zal die wel niet geweest zijnmaarja tis maar geld
Haha..knap gedaan dan als een auto voor €18.300 te koop staat in DuitslandHenniej schreef:Hahaha! Nou nou heb het zeker niet gratis gekregen. Met importeren en kenteken en al ben ik geen 16.000 kwijt hiervoor. Gaat allemaal via via zo een laag tarief.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten