GOLF 6 GTI ED35

Bespreek hier alles met betrekking tot de mkVI.
Henniej
Berichten: 1364
Lid geworden op: 29 dec 2016, 10:32

GOLF 6 GTI ED35

Bericht door Henniej »

Beste forum leden,

Ik heb een Golf 6 GTI ED35 gekocht en is behoorlijk getuned net zo als mijn vorige GTI 7 die ik vorige week heb verkocht..

Foto's zal ik morgen posten.
:)
Account niet in gebruik! 🤷🏼‍♂️
Michel5gti
Berichten: 388
Lid geworden op: 22 dec 2013, 15:36
Type auto: MK6 Edition 35
Locatie: Veluwe

Re: GOLF 6 GTI ED35

Bericht door Michel5gti »

Ben benieuwd naar de foto's en wat er allemaal aan gedaan is en hoeveel paardjes je heb :mrgreen:
MK6 GTI Edition 35 DSG Candywhite/ JD 310PK / Full R20 Brakes/ OEM black 18" wheels

Ex-car:
MK5 GTI Laserblue (JD 275pk)
tommy
Berichten: 506
Lid geworden op: 07 aug 2013, 13:14
Type auto: 7 gti dsg
Locatie: belgium

Re: GOLF 6 GTI ED35

Bericht door tommy »

plaatjes vullen gaatjes :D :D
mk7 gti 325 pk 525nm
Gebruikersavatar
ChielED35
Berichten: 2380
Lid geworden op: 06 jun 2016, 16:24
Type auto: Golf MK7 R

Re: GOLF 6 GTI ED35

Bericht door ChielED35 »

Gefeliciteerd man. Grappig dat je van een 7 naar een ED35 gaat, ik ben juist andersom aan het kijken. Ben benieuwd naar je foto's.
New: Golf MK7 R Lapiz Blue
Sold: Leon Cupra JD stage 2 - 407 PK - 541 NM
Sold: R20 Rising Blue/ 335 PK - 433 NM/ OZ Ultra's 19"
Sold: Candy white EDITION 35 - JD stage 2 / CTS intake / 357 PK - 460 NM/ OZ Ultra's 19"
Gebruikersavatar
Famous1303
Berichten: 1115
Lid geworden op: 15 mei 2015, 16:36
Type auto: Polo AW GTI
Locatie: Gelderland

Re: GOLF 6 GTI ED35

Bericht door Famous1303 »

ChielED35 schreef:Gefeliciteerd man. Grappig dat je van een 7 naar een ED35 gaat, ik ben juist andersom aan het kijken. Ben benieuwd naar je foto's.
Zat ook al te denken, een 7 doet met een stage 2 ook leuke waardes!

En waar blijven de foto's :lol: ?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
VW Polo AW GTI Stage 1+: 265PK
VW Golf 6R DSG Stage3 + DSG tuning: 405PK
VW Golf VI GTI DSG Stage1: 291PK
VW Polo 6R BM
Opel Astra GSI

Afbeelding
Henniej
Berichten: 1364
Lid geworden op: 29 dec 2016, 10:32

Re: GOLF 6 GTI ED35

Bericht door Henniej »

Hahaha klopt ja! Met 't geld van 7 kon ik er twee ED35 importeren uit Duitsland. Foto's zal ik even uploaden zal ze zo posten.
Account niet in gebruik! 🤷🏼‍♂️
Gebruikersavatar
ChielED35
Berichten: 2380
Lid geworden op: 06 jun 2016, 16:24
Type auto: Golf MK7 R

Re: GOLF 6 GTI ED35

Bericht door ChielED35 »

Henniej schreef:Hahaha klopt ja! Met 't geld van 7 kon ik er twee ED35 importeren uit Duitsland. Foto's zal ik even uploaden zal ze zo posten.
2?? Je haalt hopelijk geen rommel naar ons mooie landje toch :lol: :lol:
New: Golf MK7 R Lapiz Blue
Sold: Leon Cupra JD stage 2 - 407 PK - 541 NM
Sold: R20 Rising Blue/ 335 PK - 433 NM/ OZ Ultra's 19"
Sold: Candy white EDITION 35 - JD stage 2 / CTS intake / 357 PK - 460 NM/ OZ Ultra's 19"
Henniej
Berichten: 1364
Lid geworden op: 29 dec 2016, 10:32

Re: GOLF 6 GTI ED35

Bericht door Henniej »

ChielED35 schreef:
Henniej schreef:Hahaha klopt ja! Met 't geld van 7 kon ik er twee ED35 importeren uit Duitsland. Foto's zal ik even uploaden zal ze zo posten.
2?? Je haalt hopelijk geen rommel naar ons mooie landje toch :lol: :lol:
Haha rommel? Hoop dat je dit geen rommel vind :P

Trouwens ik heb ook een setje AUDI RS3 rem sets bij gekregen waarvan ik die er op zal monteren maar dat komt nog wel. En ook binnenkort even op de rollenbank in Geldermalsen.

Wat ik zeker zal vervangen zijn ook nog de [ Distributie. waterpomp, bougie's en de intake laten reinigen. Mocht ik verder nog nieuws hebben dan zal ik d zeker posten.

Maar goed hier zijn de foto's..

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
:)
Account niet in gebruik! 🤷🏼‍♂️
Gebruikersavatar
Famous1303
Berichten: 1115
Lid geworden op: 15 mei 2015, 16:36
Type auto: Polo AW GTI
Locatie: Gelderland

Re: GOLF 6 GTI ED35

Bericht door Famous1303 »

Heftig kleurtje, is het een wrap of gespoten?
Of is het gewoon wit maar gezichtsbedrog? :lol:

Staat er goed bij!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
VW Polo AW GTI Stage 1+: 265PK
VW Golf 6R DSG Stage3 + DSG tuning: 405PK
VW Golf VI GTI DSG Stage1: 291PK
VW Polo 6R BM
Opel Astra GSI

Afbeelding
Henniej
Berichten: 1364
Lid geworden op: 29 dec 2016, 10:32

Re: GOLF 6 GTI ED35

Bericht door Henniej »

Famous1303 schreef:Heftig kleurtje, is het een wrap of gespoten?
Of is het gewoon wit maar gezichtsbedrog? :lol:

Staat er goed bij!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Het is een kleur van een Porsche maar ik zal is kijken op werk wat voor kleur het is. Iets met de cremé silver..
Account niet in gebruik! 🤷🏼‍♂️
Gebruikersavatar
ChielED35
Berichten: 2380
Lid geworden op: 06 jun 2016, 16:24
Type auto: Golf MK7 R

Re: GOLF 6 GTI ED35

Bericht door ChielED35 »

Haha..nee, met rommel bedoelde ik auto's die dubbel gevouwen zijn of iets dergelijks..dit vind ik zeker geen rommel :mrgreen: .
Zit me al een paar keer in m'n ogen te wrijven, m'n beeldscherm schoon te maken en m'n laptop op krachtstroom te zetten...ik weet dat ik wat kleurenblind ben, maar ik zie gewoon niet wat voor kleur het is :oops: . Weet je ook iets meer van de historie van de auto? Bijvoorbeeld wat de reden is om hem volledig opnieuw te spuiten. Misschien gewoon hobby van iemand, of vandalisme geweest (helaas zelf een keer gehad).

Mooie auto Henniej!! Voor de volledigheid, hij mist alleen nog wat zwarte "35" logo'tjes op de voorschermen.
New: Golf MK7 R Lapiz Blue
Sold: Leon Cupra JD stage 2 - 407 PK - 541 NM
Sold: R20 Rising Blue/ 335 PK - 433 NM/ OZ Ultra's 19"
Sold: Candy white EDITION 35 - JD stage 2 / CTS intake / 357 PK - 460 NM/ OZ Ultra's 19"
Henniej
Berichten: 1364
Lid geworden op: 29 dec 2016, 10:32

Re: GOLF 6 GTI ED35

Bericht door Henniej »

ChielED35 schreef:Haha..nee, met rommel bedoelde ik auto's die dubbel gevouwen zijn of iets dergelijks..dit vind ik zeker geen rommel :mrgreen: .
Zit me al een paar keer in m'n ogen te wrijven, m'n beeldscherm schoon te maken en m'n laptop op krachtstroom te zetten...ik weet dat ik wat kleurenblind ben, maar ik zie gewoon niet wat voor kleur het is :oops: . Weet je ook iets meer van de historie van de auto? Bijvoorbeeld wat de reden is om hem volledig opnieuw te spuiten. Misschien gewoon hobby van iemand, of vandalisme geweest (helaas zelf een keer gehad).

Mooie auto Henniej!! Voor de volledigheid, hij mist alleen nog wat zwarte "35" logo'tjes op de voorschermen.
Hahaha ja snap ik. De gene waarvan ik de auto heb gekocht reed de auto alleen n weekenden. Is altijd dealer onderhouden dit is ook aantoonbaar alle stempels TUV keuringen zijn netjes bij gehouden.
Over t kleur gesproken de gene waarvan ik de auto heb gekocht zijn alle vier de auto's hebben de zelfde kleur gehad dit heeft die ook zelf laten zien.
En het bedrijf die het heeft gedaan [ spuitwerk ] heeft zelfs een document er van gemaakt tijdens het spuitwerk demonteren etc.. etc..
En de eigenaar waar ik de auto van heb gekocht werkt bij een tuning bedrijf in Duitsland wel een bekende bedrijf n Duitsland waar de auto ook is getuned en is voorzien
van een TTE420 turbo.
Maar voor de rest bevalt het mij wel heb er even in gereden denk wel dat die men oude auto golf bij moet houden. Trouwens weer een voorwielaandrijving en geen vier x vier stiekem jammer maar goed vind ik niet zo erg.

Die 35 logo's voor op t beide schermen heb ik los bij gekregen in het kleur hoog glans zwart. Die plak ik er nog wel op. En de auto is afkomstig van de eerste eigenaar! Reden van verkoop er stond daar binnen een GTI 7 Clubsport trouwens die was ook helemaal gedemonteerd voor een andere jasje - kleur.
Account niet in gebruik! 🤷🏼‍♂️
Gebruikersavatar
Famous1303
Berichten: 1115
Lid geworden op: 15 mei 2015, 16:36
Type auto: Polo AW GTI
Locatie: Gelderland

Re: GOLF 6 GTI ED35

Bericht door Famous1303 »

Vind het een dik kleurtje hoor!
Heb je ook een vermogenstest? Je maakt mij wel erg nieuwsgierig :lol:


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
VW Polo AW GTI Stage 1+: 265PK
VW Golf 6R DSG Stage3 + DSG tuning: 405PK
VW Golf VI GTI DSG Stage1: 291PK
VW Polo 6R BM
Opel Astra GSI

Afbeelding
Gebruikersavatar
ChielED35
Berichten: 2380
Lid geworden op: 06 jun 2016, 16:24
Type auto: Golf MK7 R

Re: GOLF 6 GTI ED35

Bericht door ChielED35 »

Ik vind de kleur ook erg gaaf. Mooi om te lezen dat het vooral hobbymatig spuitwerk is..liefhebberij.
Fijn dat het ook allemaal gedocumenteerd is. En tsja...ik ben van de details..mooi dat je die logo's er nog op gaat plakken :mrgreen:
Ben ook wel benieuwd naar het vermogen 8-)
New: Golf MK7 R Lapiz Blue
Sold: Leon Cupra JD stage 2 - 407 PK - 541 NM
Sold: R20 Rising Blue/ 335 PK - 433 NM/ OZ Ultra's 19"
Sold: Candy white EDITION 35 - JD stage 2 / CTS intake / 357 PK - 460 NM/ OZ Ultra's 19"
Henniej
Berichten: 1364
Lid geworden op: 29 dec 2016, 10:32

Re: GOLF 6 GTI ED35

Bericht door Henniej »

Ja voor het vermogen zal ik nog een afspraak maken bij de rollenbank in Geldermalsen.
Alleen vandaag nog een taxatierapport opgemaakt vrijdag naar de RDW. En dan komt alles stap voor stap. Alle onderdelen vandaag besteld ; Bougie's NGK Platinum, Distributieset incl waterpomp en de multiriem en dan even de intake reinigen maar dit zal volgende week wel zijn.. Ik zal dit allemaal posten.. Volgt!
Account niet in gebruik! 🤷🏼‍♂️
Gebruikersavatar
Escho
Berichten: 33
Lid geworden op: 05 apr 2017, 14:16
Type auto: Golf 7 GTI
Locatie: Ommen

Re: GOLF 6 GTI ED35

Bericht door Escho »

Mooie auto. De kleur is inderdaad erg gaaf.
Veel plezier met je auto!
Gebruikersavatar
jannick
Berichten: 473
Lid geworden op: 23 sep 2016, 22:24
Type auto: Golf V R32

Re: GOLF 6 GTI ED35

Bericht door jannick »

Dat is idd een uniek kleurtje, wel erg gaaf!
Sjepke
Berichten: 196
Lid geworden op: 26 jun 2014, 15:34
Type auto: Golf MK6 GTI

Re: GOLF 6 GTI ED35

Bericht door Sjepke »

Erg mooi ding man! Kleur vindt ik helemaal geweldig 8-) Zie je niet vaak!
Mocht je die wielen verkopen, doe me dan ff pb :mrgreen: :mrgreen:
bzb
Berichten: 3161
Lid geworden op: 16 apr 2012, 20:42

Re: GOLF 6 GTI ED35

Bericht door bzb »

dikke kar! maar heel voordelig zal die wel niet geweest zijn :) maarja tis maar geld :)
Gebruikersavatar
ChielED35
Berichten: 2380
Lid geworden op: 06 jun 2016, 16:24
Type auto: Golf MK7 R

Re: GOLF 6 GTI ED35

Bericht door ChielED35 »

bzb schreef:dikke kar! maar heel voordelig zal die wel niet geweest zijn :) maarja tis maar geld :)
Mocht die wel heel voordelig zijn geweest wil ik graag weten waar Henniej zijn wagens haalt...heb ook nog wel wat op het verlanglijstje staan :mrgreen:
New: Golf MK7 R Lapiz Blue
Sold: Leon Cupra JD stage 2 - 407 PK - 541 NM
Sold: R20 Rising Blue/ 335 PK - 433 NM/ OZ Ultra's 19"
Sold: Candy white EDITION 35 - JD stage 2 / CTS intake / 357 PK - 460 NM/ OZ Ultra's 19"
Henniej
Berichten: 1364
Lid geworden op: 29 dec 2016, 10:32

Re: GOLF 6 GTI ED35

Bericht door Henniej »

ChielED35 schreef:
bzb schreef:dikke kar! maar heel voordelig zal die wel niet geweest zijn :) maarja tis maar geld :)
Mocht die wel heel voordelig zijn geweest wil ik graag weten waar Henniej zijn wagens haalt...heb ook nog wel wat op het verlanglijstje staan :mrgreen:
Hahaha! Nou nou heb het zeker niet gratis gekregen. Met importeren en kenteken en al ben ik geen 16.000 kwijt hiervoor. Gaat allemaal via via zo een laag tarief.
Account niet in gebruik! 🤷🏼‍♂️
Gebruikersavatar
ChielED35
Berichten: 2380
Lid geworden op: 06 jun 2016, 16:24
Type auto: Golf MK7 R

Re: GOLF 6 GTI ED35

Bericht door ChielED35 »

Henniej schreef:Hahaha! Nou nou heb het zeker niet gratis gekregen. Met importeren en kenteken en al ben ik geen 16.000 kwijt hiervoor. Gaat allemaal via via zo een laag tarief.
Haha..knap gedaan dan als een auto voor €18.300 te koop staat in Duitsland :shock: . Denk dat ik dan toch eens met je in gesprek moet hoe dit te doen...dat wil ik ook :mrgreen: :lol:
New: Golf MK7 R Lapiz Blue
Sold: Leon Cupra JD stage 2 - 407 PK - 541 NM
Sold: R20 Rising Blue/ 335 PK - 433 NM/ OZ Ultra's 19"
Sold: Candy white EDITION 35 - JD stage 2 / CTS intake / 357 PK - 460 NM/ OZ Ultra's 19"
Sjepke
Berichten: 196
Lid geworden op: 26 jun 2014, 15:34
Type auto: Golf MK6 GTI

Re: GOLF 6 GTI ED35

Bericht door Sjepke »

Nou! Dan mag je mij ook zo'n auto invoeren.. Betaal ik je ook nog 1000 euro extra toe :mrgreen:
Henniej
Berichten: 1364
Lid geworden op: 29 dec 2016, 10:32

Re: GOLF 6 GTI ED35

Bericht door Henniej »

Even een vraag ; Ik wou men schroef set aan de voorzijde 2cm verlagen alleen nu zie ik dat de linker kant van de schroef set vast zit en geen kant op kan heeft iemand dit wel eens meegemaakt?

Dat de schroef set niet meer los gedraaid kan worden?

Met de brander heeft het geen zin want dan heb je kans dat je demper naar de klote gaat..

Het gaat hier om KW V3 schroef set.
Account niet in gebruik! 🤷🏼‍♂️
Sjepke
Berichten: 196
Lid geworden op: 26 jun 2014, 15:34
Type auto: Golf MK6 GTI

Re: GOLF 6 GTI ED35

Bericht door Sjepke »

Als het om je nieuwe wagen gaat, deze dus: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... geNumber=1

Dan begrijp ik dat ze vast zitten.. Want er staat H&R federn in de advertentie..
Plaats reactie

Terug naar “GOLF VI GTI”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten