Dynamic motor flush
- JeroenGTIed35
- Type auto: GTI ed 35
Dynamic motor flush
Hallo allemaal.
Is er iemand die ervaring heeft met het dynamic motor flush principe?
Alle informatie is welkom!
Groet
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Is er iemand die ervaring heeft met het dynamic motor flush principe?
Alle informatie is welkom!
Groet
Re: Dynamic motor flush
Hoi,
Ik heb een maand geleden mijn inlaat gereinigd (walnut blasting). Deze was aardig vies. Ik heb er zelf persoonlijk niks van gemerkt. Geen idee of dit normaal is
Een maat van mij is voorzien van een BMW 330 en heeft zijn motor gereinigd bij: https://www.facebook.com/carboncleanmaster
Volgens hem rijdt zijn auto nu veel beter dan eerst. Misschien dat je bij hun ook meer info kan vragen.
Mocht er andere leden zijn die meer weten hiervan horen wij het graag uiteraard
Ik heb een maand geleden mijn inlaat gereinigd (walnut blasting). Deze was aardig vies. Ik heb er zelf persoonlijk niks van gemerkt. Geen idee of dit normaal is
Een maat van mij is voorzien van een BMW 330 en heeft zijn motor gereinigd bij: https://www.facebook.com/carboncleanmaster
Volgens hem rijdt zijn auto nu veel beter dan eerst. Misschien dat je bij hun ook meer info kan vragen.
Mocht er andere leden zijn die meer weten hiervan horen wij het graag uiteraard
Hallo ultra.
Weet jij het verschil tussen de carbon cleaning en walnut blasting. Ik lees dat carbon met waterstof het proces uitvoert. Maar gaat dan ook over het vuil bij inlaat en kleppen wat je veel hoort bij de tsi motoren. Of is dit een compleet ander proces?
Ik lees dat een carbon cl zo 100 euro kost en walnut ongeveer 80 euro per cilinder exclusief pakkingen...
Een heel verschil, maar is er verschil in resultaat?
Jos
Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk
Weet jij het verschil tussen de carbon cleaning en walnut blasting. Ik lees dat carbon met waterstof het proces uitvoert. Maar gaat dan ook over het vuil bij inlaat en kleppen wat je veel hoort bij de tsi motoren. Of is dit een compleet ander proces?
Ik lees dat een carbon cl zo 100 euro kost en walnut ongeveer 80 euro per cilinder exclusief pakkingen...
Jos
Golf GTI ED 35.
- JeroenGTIed35
Dynamic motor flush
Walnut blasting heb ik 2 jaar geleden laten doen bij BVR.
Maar dit is wat anders als de dynamic motor flush. Hierbij wordt de motor gespoeld met een mineraal olie met behulp van een machine.
Echter hier ben ik wat sceptisch over. Vandaar de vraag of iemand daar ervaring mee heeft.
Maar dit is wat anders als de dynamic motor flush. Hierbij wordt de motor gespoeld met een mineraal olie met behulp van een machine.
Echter hier ben ik wat sceptisch over. Vandaar de vraag of iemand daar ervaring mee heeft.
Ja die flushes hoor ik ook wel verschillende verhalen over mbt toename olie verbruik, of minimaal effect.
Maar te weinig kennis. Praat alleen maar na van wat ik lees.
Maar te weinig kennis. Praat alleen maar na van wat ik lees.
Golf GTI ED 35.
Voor een walnut blasting betaal je uiteraard meer. Ik heb €350 moeten betalen. Ik heb ook diverse forums gelezen ook hier op de GTI forum uiteraard dat walnut belasting veel beter is dan 'chemisch inlaat reinigen'.ED32JJ schreef: ↑07 apr 2020, 12:05 Hallo ultra.
Jos
Vervolgens ben ik de carbon cleaner tegen gekomen niet veel info kunnen vinden op het internet. Dus daarom was mijn keuze toch walnut belasting.
Maar zoals aangegeven heb ik geen verschil gemerkt jammer genoeg..
Hierbij een before en after
- JeroenGTIed35
Beetje of topic volgens mij, heeft niks met een motor / olie flush te maken.ultras34 schreef:Voor een walnut blasting betaal je uiteraard meer. Ik heb €350 moeten betalen. Ik heb ook diverse forums gelezen ook hier op de GTI forum uiteraard dat walnut belasting veel beter is dan 'chemisch inlaat reinigen'.ED32JJ schreef: ↑07 apr 2020, 12:05 Hallo ultra.
Jos
Vervolgens ben ik de carbon cleaner tegen gekomen niet veel info kunnen vinden op het internet. Dus daarom was mijn keuze toch walnut belasting.
Maar zoals aangegeven heb ik geen verschil gemerkt jammer genoeg..
Hierbij een before en after
Maar goed walnut inderdaad beter als chemische.
Bedankt voor je reactie.. sorry voor het kapen van je topic. Back on track. Motorflush..
Ik had dingen gelezen over BG en Forte. Heb wel andere middelen van BG gebruikt, fuel dryer en engine voor de tank..daar had ik een goed gevoel over. Minder brandstof verbruik naar mijn idee..
Misschien is de motorflush van bg ook een goede optie?
Ik had dingen gelezen over BG en Forte. Heb wel andere middelen van BG gebruikt, fuel dryer en engine voor de tank..daar had ik een goed gevoel over. Minder brandstof verbruik naar mijn idee..
Misschien is de motorflush van bg ook een goede optie?
Golf GTI ED 35.
- JeroenGTIed35
Verder geen probleem hoor
Ik bedoel eigenlijk dit verhaal
https://dynamicflush.nl/
Wordt bij van rijt auto’s gedaan in Uden
Ik bedoel eigenlijk dit verhaal
https://dynamicflush.nl/
Wordt bij van rijt auto’s gedaan in Uden
Doet Carbon Clean master niet de zelfde als dynamic flush?
Carbon Clean komt namelijk langs aan huis en doet het voor je deur
Carbon Clean komt namelijk langs aan huis en doet het voor je deur
- JeroenGTIed35
Op 29-5 een afspraak gemaakt bij BVr in tilburg,
Men biedt daar nu ook de dynamic motor flush aan. De ervaringen zal ik hierna delen!
Men biedt daar nu ook de dynamic motor flush aan. De ervaringen zal ik hierna delen!
- JeroenGTIed35
Dynamic motor flush
Vandaag met ed35 bij BVR geweest voor de dynamic flush, grote beurt en APK.
Weer mooi werk geleverd door De mannen daar!
Motor loopt mooi soepel over het hele gebied!
Kan er weer een jaar tegenaan.
Weer mooi werk geleverd door De mannen daar!
Motor loopt mooi soepel over het hele gebied!
Kan er weer een jaar tegenaan.