hallo heren,
ben nieuw hier op het forum, en eigenlijk door dit topic hier terecht gekomen.
al verschillende jaren lid van het vwforum
ik ben al een tijdje opzoek naar deze 3sdm velgen en nu gelukkig eindelijk in nederland gevonden.
laatst tegen gekomen via speurders bij VT-sports in brussel maar deze laat helaas na 2 reactie's al 14 dagen niets meer van zich horen.
ik wil deze set eigenlijk gaan plaatsen onder mijn golf 5. dit omdat ik de concave zo mooi vind. liefste de 19 inch versie, mocht dit niet passen word het de 18 inch. heb de auto verlaagd met een weitec schroefset.
natuurlijk wil ik het liefste een breedset maar aan de achterkant gaat dit denk ik een probleempje opleveren.
wielkasten heb ik aan de voorkant al laten rollen dus hier zal het gemakkelijk gaan passen.
maar dan de achterkant 9J zou net moeten passen bij een golf 5 maar aangezien deze 9,5J zijn zal dit al gaan uitsteken zoals jullie al eerder vertellen hier in het topic. nu ben ik best bereid om bumpstops te steken en eventueel met camber te gaan rijden.
echter het enigste nadeel (tenminste na mijn post op het vwforum) blijkt dat de banden met concave 2 maal zo hard slijten helaas. Mensen hier die dit nog kunnen bevestigen of juist zeggen van dit maakt niets uit ?
heeft iemand van jullie deze velgen al in het echt gezien ?
het liefste wil ik natuurlijk de breedset dit omdat aan de achterkant bij de 9,5j de concave zo diep is. mocht dit echt niet gaan passen word het wellicht 4x 8,5j.
weet iemand hier hoe de concave van de 8,5j is ten opzichte van de 9,5j natuurlijk is dit minder omdat de velg minder breed is maar is dit duidelijk zichtbaar doordat er bijna geen concave meer is of is het er zeker nog aan te zien dat mooie concave inzit ?
alvast bedankt.