Laten we het op maar op het totaal plaatje houden wat niet helemaal lekker over komt

Ik hoop deze week toch eens in het echt te kunnen gaan kijken naar de wielen
Misschien toch 19" ipv 18" nemen?JonasV schreef:Zit nog eens naar die Jetta te kijken maar heel veel lager komt die van mij toch ook niet denk ik.
Laten we het op maar op het totaal plaatje houden wat niet helemaal lekker over komt
Ik hoop deze week toch eens in het echt te kunnen gaan kijken naar de wielen
Verandering in ET waarde kan echt qua looks een hoop uitmaken.Mackdennis schreef: Volgens mij zijn de velgen in meten van 18 tot 45 et te leveren..
Maar of die 5mm et echt verschil gaat leveren op de 8,5j?
Mee eens echter is de concave de holling van de 8,5j niet echt spectaculairGolfL schreef:@ de rest, ik zou gaan voor 8.5J, 9.5J gaat niet staan zonder de juiste modificaties.
@GolfLGolfL schreef:Klopt wintermodus staat iel met 16" staal en 205/55/16. Maar ik heb totaal geen onderhoud aan de staaltjes + het kost niet veel. Besteed mijn geld liever aan andere dingen dan 2 mooie sets velgen (winter/zomer).
Ik hou de auto zeker nog wel een tijd, vandaar de investeringen als chippen/rollen enz.
@ de rest, ik zou gaan voor 8.5J, 9.5J gaat niet staan zonder de juiste modificaties.
Spuugemmer schreef:Als wielkasten echt netjes aangepast zijn dan zie je het bijna niet. Maar goed dat kost weer geld en lijkt me sterk dat je de koets voor meer gaat verbouwen dan wat de beoogde wielen kosten...
Dat zeg je nou wel, maar ik zat zojuist even te discussiëren met Chris (en hij heeft meestal gelijk leert de ervaring) en 8.5j 3SDM 0.01 velgen worden enkel geleverd in et45 bij 18" en enkel in et40 bij 19".GolfL schreef: Of dus voor een velg 8,5j moeten gaan zonder enige aanpassing waar de concave niet zo mooi uitkomt(mijn mening!!)
Je hebt gelijk. Excuus. ET45 bij 18" 8.5j en ET42 bij 19" 8.5j.tonnie024 schreef:http://link.marktplaats.nl/525441291
Hier staat toch echt Et42 met 8,5J
Maar dit is ook een optie
E.T. WAARDE & NAAFGAT
ET waarde aanpassen €10
Naafgat uitdraaien €10
http://wheelcare.nl/id29.htm
Mackdennis schreef:Spuugemmer schreef:Als wielkasten echt netjes aangepast zijn dan zie je het bijna niet. Maar goed dat kost weer geld en lijkt me sterk dat je de koets voor meer gaat verbouwen dan wat de beoogde wielen kosten...
Ik heb Totaal geen ervaring met uitrollen en of bijzondere velg maten...
Dus alle info haal ik van internet en brainstorm of ik den of iets wel of niet kan.
Of het zo is als op deze site wordt aan gegeven? Geen idee ze zeggen iniedergeval.
2cm te kunnen uitrollen zonder te spuiten.. Kosten 75 e per kast.. Zou alleen om de kasten achter gaan.
Hier de link waar ik op doel.
http://www.dreamworkscartuning.nl/uitro ... uiten.html
Verlengsnoer schreef:Ze gaan inderdaad van et18 tot 45. Alleen kun je niet zomaar een et maat bestellen. Deze et maten zijn afhankelijk van de j en " waarde van de velg.
Wat kunnen jullie lekker kletsen over velgen zeg!Volgens mij is JonasV de eerste die ze gaat zien (as woensdag)...
Timvgti schreef:Ik ben benieuwd heren!
Wielkasten rollen of ET wat afdraaien of niet verlagen zijn eigenlijk dus enige opties.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast